Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig å øke følsomhet for omskjært gutt?


Gjest Fleskpudding

Anbefalte innlegg

Gjest Fleskpudding

Hei på deg din sei.

 

Kort fortalt, gutt i slutten av tenårene som har vært omskjært siden ung alder, og har som resultat ganske nedsatt førlsomhet, spesielt på penishodet, noe som igjen på en måte er en demper under samkvem, selv om mange nok hadde syns det hadde vært greit med en gutt som kan holde seg lenger enn 5 min.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å øke følsomheten der nede? Jeg tenker på kremer, "leker" fra f.eks. kondomeriet (som penisring o.l.) eller andre saker og ting.

 

Alle forslag mottas med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Hei, trådstarter her.

 

Akkurat når det kommer til selve inngrepet var dette nødvendig rent fysisk sett fordi forhuden var _alt for trang til at jeg kunne fungere normalt når jeg skulle slå lens som liten.

 

Syns forøvrig det er unødvendig med slike kommentarer, Erik. :)

Lenke til kommentar

Jeg ble omskjært av en tredje grunn og det er hygiene. Verken foreldra eller mine besteforeldre er religiøse. Nedsatt følsomhet får man rimelig sjeldent ved utførelse av dette. Og de fleste menn takler det helt fint ved at det er ikke så mye, man kommer uansett, bare litt senere. Men igjen så er det plagsomt for noen, som trådstarter.

 

Vel penisringen skal holde på blodet, dette kan øke følsomheten hvis jeg husker riktig og det holder utstyret lengre stivt, dette fordi blodet blir holdt igjen av ringen. Ringen setter man da selvsagt på når man er hardest.

 

Angående kremer osv, så tror jeg det meste er tull. Altså ser du på det fra et biologisk standpunkt så tror jeg det er fint lite man kan gjøre.

 

Jeg fikk elektrisk terapi når et par nerver sluttet å funke i foten, men vet ikke helt hvordan det blir med el terapi på penisen... Og disse nervene var jo der, dine er jo mest sannsynlig kuttet vekk.

 

Min anbefaling er å spør fastlegen din. Han bør vite hva som funker og hva som ikke funker, så sliper du å sløse penger på kremer og urte behandlinger.

Lenke til kommentar

For å svare på det trådstarter spør om.

 

Ja det finnes kremer for dette, jeg har aldri prøvd det men jeg vet at de selger det på kondomeriet :)

Det finnes både for gutter og jenter, jeg fant det nemlig i peisen min når jeg flytta inn i leiligheta mi. De som bodde der før hadde glemt å faktisk brenne alt de stappa inni peisen ^^

Lenke til kommentar

Vet ikke om det finnes kremer for dette, men jeg er omskjært selv. Jeg gjor det ikke før i en alder av 17 år pga trang forhud (ventet lenge å håpet det skulle vokse seg av), å må si at jeg merker ingen forskjell følelsemessig nå kontra tidligere. Har gått ca 2 år siden mitt ingrep.

Lenke til kommentar
Kort fortalt, gutt i slutten av tenårene som har vært omskjært siden ung alder, og har som resultat ganske nedsatt førlsomhet, spesielt på penishodet, noe som igjen på en måte er en demper under samkvem, selv om mange nok hadde syns det hadde vært greit med en gutt som kan holde seg lenger enn 5 min.

Tror ikke det er så veldig nedsatt følsomhet på grunn av det. Siden du ble omskjært i ung alder så har du ikke så mye å sammenligne med. Jeg var også mer følsom i ung alder, tror alle er det uansett om dem er med eller uten forhud

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...