Gå til innhold

Den miniatyriske Battlefield Heroes-tråden


Anbefalte innlegg

header2en0.jpg

 

Nå som det nærmer seg snart, og betaen pågår, trengs det en tråd om det her på forumet, og etter mine papirer så er det ikke opprettet en tråd om det ennå :)

 

Hva er Battlefield Heroes?

 

Kort fortalt er det et gratis tredjepersons flerspiller-FPS utviklet av DICE (Battlefield 1942, 2, Bad Company) satt i en tegneserieverden. Lurer du på mer kan du enten lese den nedrestående FAQ'n, eller sjekke www.battlefield-heroes.com.

 

FAQ:

 

 

Hvilken plattform er battlefield Heroes for?

Battlefield Heroes er under utvikling for Windows XP og Windows Vista.

Hva fremtiden kan bringe er det ingen som vet...

 

Hva slags datamaskin trenger jeg for å kjøre Battlefield Heroes?

Vi sikter til et minimumskrav på:

Operativsystem: Windows XP eller Windows Vista

CPU: 1.0 GHz

RAM: 512 MB (1 GB på Windows Vista)

Grafikk-kort: 64 MB DirectX-kompatibelt skjermkort med minst pixel shader 2.0 support

Harddisk-plass: 1 GB plass kreves for å installere spillet

Internett: 256kbit kabel / DSL-forbindelse

Husk at disse minimumskravene kan endres etter som vi lanserer Battlefield Heroes. Likevel satser vi stor tilgjengelighet, vi mener man ikke trenger en super pc for å spille og ha det gøy!

 

Hvor er "Play now"-knappen?

Battlefield Heroes er ikke utgitt enda, så det er ikke noen "Play now"-knapp på siden enda.

Hvordan får jeg Battlefield Heroes?

Det er tre enkle trinn for å få Battlefield Heroes når spillet er tilgjengelig:

1. Registrer deg på Battlefield Heroes nettstedet

2. Klikk på "Play Now"-knappen for å starte «Heroes Updater»

3. Vent mens «Heroes Updater» nedlaster, installerer og starter spillet

Så kan du enten bruke litt tid på å kle ut og tilpasse helten din, eller hoppe inn i kampen med en gang!

 

Hvordan får jeg en betanøkkel?

Du kan registrere deg for en betaen!

For å finne stedet og mer informasjon, hver vennlig og følg denne linken.

 

Jeg har allerede en betanøkkel, Kan jeg fortsatt bruke den i neste beta fase?

Enkelt og greit: Ja. Når vi åpner Betaen igjen senere, skal du kunne logge inn på nytt med den gamle kontoen eller opprette en ny konto hvis du ikke har aktiviert betaen enda.

 

Jeg opprettet en konto, og i stedet for et kult brukernavn ser jeg bare et nummer. Hvordan får jeg et kult brukernavn?!

Ta en titt på høyre side (denne veien -->), og du vil finne et alternativ som heter "Endre Visningsnavn".(På engelsk: "Change Display Name") Jepp, det er så lett!

 

Forumene logger meg automatisk av noen ganger.

Dette er mest sannsynlig et «cookie» problemet. Sjekk at du har slettet alle informasjonskapsler, tømt nettleserens hurtigbuffer og midlertidige elementer og prøv på nytt.

 

Når kan jeg spille Battlefield Heroes?

Vi har ingen offisiell utgivelsesdato ennå, men dere, vårt nettsamfunn, vil være de første til å få høre lanseringsdatoen.

Sørg for å holde øyenene og ørene oppe og vær tålmodig en liten stund til.

 

Hvordan er Battlefield Heroes delt opp i hendhold til lag?

Battlefield Heroes vil tilby to ulike lag: «The National Army» og «The Royal Army.»

 

Hvilke forskjellige klasser finnes det i Battlefield Heroes?

Battlefield Heroes vil tilby tre forskjellige klasser:

«The Soldier»

En balansert karakter med egenskaper som fokuserer på lederskap og helbredende evner.

«The Gunner»

En karakter med stort våpen og med egenskaper som fokuserer på å skade mest mulig.

«The Commando»

En snikende karakter med egenskaper som fokuserer på overraskende angrep fra både lang rekkevidde og nært hold.

 

Hva er en «ability»?

En «ability» er en egenskap som man kan bruke på sin «helt» for å få en midlertidig fordel. Det er forskjellige egenskaper til alle klassene og man kan oppgradere egenskapene etterhvert. Spilleren kan velge hvilken egenskap han skal bruke når han kjemper.

Et godt eksempel er «the gunners» helteskjold - når skjoldet er aktivert, vil spilleren i en kort periode pådra seg mindre skade enn vanlig.

 

Hvordan vil nye ting legges til i Battlefield Heroes?

Nye ting som baner, våpen og klær vil bli lagt kontinuerlig gjennom Battlefield Heroes levetid. Tingene som vilbli lagt ut, vilb baseres på forumets meninger og tilbakemeldinger. Når nye ting er tilgjengelig vil det automatisk bli lastet ned når du starter spillet.

 

Hvilke ting vil være tilgjengelige for kjøp med ekte penger?

Vi vil ikke publisere en liste over ting på dette tidspunktet.Men vi kan si følgende:

Vi har ikke tenkt til å la spillerne kjøpe ting som gir fordeler i spillet, som f. Eks. større/bedre våpen. Ting som sannsynligvis vil kunne kjøpes er klær, kult utseende og andre morsomme ting.

 

 

Releasedato?

Ingen vet.

 

Videoer:

 

 

 

Screenshots:

 

 

scene3-m.jpg

scene2-m.jpg

scene1-m.jpg

national-army-lineup-m.jpg

royal-army-lineup-m.jpg

 

 

Hjemmeside

 

Noen som gleder seg? :new_woot:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...