verwooks Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Jeg har fått en utrolig dårlig start i raven shield. For det første, så har jeg ikke fått muligheten til å legge ut waypoints. Jeg har ikke funnet ut åssen jeg gjør det rett og slett. Også har jeg mistet alle de kjente soldatene. Stein daue. Så jeg må nok starte på nytt av, og legge planer selv. De som følger med er jo greie nok. Men folka mine legger på røret hver jaevla gang omtrent. Så er det noen som kan gi meg litt generelle taktiske tips og ikke minst ÅSSEN jeg legger ut waypoints på plan skjermen ?
aurstad Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Se på cd'n din, under support-mappa er det en fil som heter Manual. Ta en titt der. Når det kommer til taktikk så har jeg dårlige erfaringer egentlig.. Skal det gjøres godt, må du gjøre det selv med andre ord. På map som f.eks flyplassen bruker jeg 3 grupper. 2 som bare har en waypoint, dvs definerer hvilket insertion point de skal bruke, og som jeg styrer selv etter tur. Den tredje følger etter meg på en gitt kommando. (jeg har på forhånd gått opp veien og sørget for d ikke er noen fiender der) og brukes til å storme et rom sammen med meg.. Hvis du bare sender dem avgårde på egenhånd så blir de fort drept, d er ihvertfall min erfaring.. Noe som er teit med Raven Shield er at man alltid må drepe alle terroristene.. det holder ikke med å redde gislene, man skulle jo tro at når gislene var borte så var missionet over.. men istedet må du springe rundt for å lete etter den ene terroristen som har gjemt seg og ligger på lur..
verwooks Skrevet 16. april 2003 Forfatter Skrevet 16. april 2003 Ah ! Den manualen skal jeg sjekke ut ja. Ja virker som man rett og slett må bytte mellom lagene og heller ta terroristene selv. Er ikke bare bare hver gang det eller egentlig da .. Men det fungerer bra hvis du velger å la team matene din f.eks. "Clear" e rom osv.
vidarkri Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Er ingen ekspert men du må lage første waypoint i startruta.(Den røde) Så kan du bare legge ut og mikke og rote det til. :smile:
verwooks Skrevet 16. april 2003 Forfatter Skrevet 16. april 2003 Been there done that .. INGEN ting skjer ... så rart .
Gorthaur Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Sliter med samme problemet selv! Får ikke lagt inn waypoints uansett hva jeg gjør. Det eneste som skjer når jeg klikker med musa, er at kartet veksler mellom level 1 og 0. Like før jeg tok en sprit-tusj og tegnet opp noen waypoints på skjermen... Tror likevel jeg har løsninga Er hjemme en tur nå, og når jeg la inn spillet her, så funka det som det skulle.. Tror faktisk det skal løse seg ved en reinstallasjon...(visst du ikke allerede har prøvd det da) Gorthaur edit: skriveleifs
MrLee Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 tror dette er et relativt vanlig problem i spillet...en bug kanskje? ikke veit jeg, for jeg har ikke problemet, men jeg har sett andre på UBI sitt tech support forum som klager på samme ting...
verwooks Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Ja hadde samme problemet der museknappen skiftet levels istedenfor liksom. Driver å reinstallerer nå .. får teste det .... Tok uninstall først. Merkelig problem ass ..
verwooks Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 Noen som har funnet ut av problemet ? Verken reinstall eller 1.1 patch fixet problemet.
verwooks Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 Tro det eller ei! Du må slå av AA og muligens også AF for å få det til å fungere riktig. Kanskje det har noe med den 3d view greia deres der som ikke er helt glad i dette. LOL. Funker utmerket nå ..
Gorthaur Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Tro det eller ei! Du må slå av AA og muligens også AF for å få det til å fungere riktig. Kanskje det har noe med den 3d view greia deres der som ikke er helt glad i dette. LOL. Funker utmerket nå .. Mulig jeg er litt treig, men hva mener du med AA og AF?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå