Gå til innhold

Trenger et avhengighetsskapende MMORPG-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knight Online World er et MMORPG jeg husker for lenge siden. Var veldig morsomt, selv om jeg spilte på en treig ISDN-linje.

 

Installerte det på nytt for en god stund siden, og ville prøve det igjen for å treffe noen av de gamle gode folka. Har nå breibånd, men det lagget likevel helt jævlig, og det tok flere timer å komme seg inn siden jeg ikke hadde Premium Membership. Vet dessverre ikke om det blir noe mindre lag, eller lettere å logge inn hvis du kjøper.

 

Husker bare at jeg hadde mye gode stunder å spille det. Elsket å bli med på krigene som var planlagt hver dag på serverne, som gjorde at det ble et stort slag mot den andre siden. Leveling systemet var helt greit, mens quest-systemet var litt merkelig i forhold til det jeg hadde på WoW. Grafikken er ikke mye å skryte av, tror ikke det er noe spesielt med instancer og slikt heller, men noen bosser og vanskelige mobs hvor det trengs flere spillere er det mye av.

 

Du får lese litt rundt å se hva du synes, tror ikke det skal koste så alt for mye å ha premium membership.

 

Hjemmeside: Knight Online World Homepage

Klient og Anmeldelse (Download.com): Knight Online Klient (Download.com)

 

 

Så litt igjennom å merket at det er kommet et nytt som heter Knight Online Word Forgotten Frontiers. Har ikke tid akkurat nå til å lese om det er en patch, beta eller full-versjon av et helt nytt Knight Online spill.

Hvis du vil lese litt om det så er hjemmesiden: Knight Online Forgotten Frontiers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...