Gå til innhold

Har du noen gang vunnet noe?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant 8 kr på en spilleautomat etter å ha puttet en krone i. Første og siste gang jeg brukte en av dem så jeg har faktisk 8 dobblet min formue ved hjelp av gambling og aldri tapt noe som helst.

 

Har vunnet 50kr to ganger på skrapelodd + en duk.

 

Har vunnet loddtrekninger på skolelotterier og på messer. Har vunnet en pose kaffe og andre mindre ting.

Lenke til kommentar
Har vunnet marsipangrisen et par ganger under den dypt alvorlig mandel i grøten konkurransen vi har hver julaften.

Vant også en bok som ble loddet ut en gang ikke 10. klasse. Har ikke lest den.

Har også vunnet ymse fotballkamper.

Pengespill ligger det heller dårlig an med. Definitivt tapt mer enn jeg har vunnet.

Tar jeg feil om jeg sier at du har vunnet en jævelig masse melkesjokolade på et lykkehjul en gang?

Nei visst fanken det stemmer jo! 2 kilo melkesjokolade på tusenfryd. Satsa en 20 kroning på tallet 13.

Lenke til kommentar
Det morsomste å vinne er de personlige seierne. For eksempel når en fyr er så tøff mot deg fordi han liksom er mye flinkere enn deg på noe, så gruser du han, og derav vinner

 

Veeeldig urelevant men: Jeg spilla Halo3 etter en laang pause. Spilla Social Big Playlist. Så begynnte en gjeng (de røde) og si at de skulle gruse oss. Jada.

 

Der vant vi med 50 kills og de tapte med 10 kills. I begynnelsen var det 20/3. Haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...