Gå til innhold

Demo: Fear 2: Project Origin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

ble virkelig posetivt overasket over dette her. har sett noen filmer og der har det sett grusomt ut og ikke minst fryktelig kjipt ut :ph34r: blir nok til at jeg kjøper dette en dag jeg får råd :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

FEAR 2 er forhåndsbestilt her. Kommer vel ut 13. Februar. Og jeg kan ikke skjønne de som klager på grafikken? Spiller dere på maks? Er jo nydelig og kjører overraskende godt i forhold til 1'ern. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg tror de har fjernet lening pga 2 grunner. Den ene er fordi de vil forenkle spillet for de med konsoll og den andre pga alle problemene de fikk med folk som utnytta leninga, ved å finne plasser de kunne skyte gjennom vegger osv.

Hvis vi sier at sistnevnte var hovedgrunnen så hadde det ikke skadet om de fjernet evnen til å skyte mens en lente seg til siden, slik som det var med bot-ene. Altså, en stiller våpenet en bærer i 90 grader inntil kroppen mens en lener seg. Jaja, vi overlever nok.

Lenke til kommentar
Systemkrav?

 

Minimum System Requirements:

 

* CPU: P4 2.8GHz (3.2GHz Vista)/Athlon 64 3000+ (3200+ Vista)

* GPU: DX9-capable graphics card with 256MB (SM 2.0b). NVidia 6800 or ATI X700.

* RAM: 1GB (1.5GB Vista)

* Hard Drive: 12GB

* OS: Windows XP SP2/Vista SP1

* DirectX: 9.0c

* Sound: DX9.0c compliant

* Optical drive: DVD (boxed only)

* Internet: Broadband

 

Recommended System Requirements:

 

* CPU: Core 2 Duo 2.2GHz processor family/Athlon 64 X2 4400+ (required for MP host)

* GPU: Fully DX9-compliant graphics card with 512MB (SM 3.0). NVidia 8600 GTS or ATI HD 2900 XT.

* Ram: 1.5GB

* Hard Drive: 12GB

* OS: Windows XP SP3/Vista SP1

* DirectX: 9.0c

* Sound: DX9.0c compliant

* Optical drive: DVD (boxed only)

* Internet: Broadband (768kbit/sec upstream required to host 16 players)

Lenke til kommentar

Nei ikke søren om jeg tør å prøve demoen. Ihvertfall ikke mye i strekk.

Sleit nok med F.E.A.R. , den helt første versjonen når det kom til "There's something in the water" rett før du skal svømme. Jeg mener, HVAAAA?

 

Kanskje jeg investerer i en pakke med begge versjonene av F.E.A.R. på Steam til en fornuftig pris.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...