Gå til innhold

Bygge en liten gaming m/ skjerm av brukte deler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har litt lyst til å bygge meg en liten gamer pc med brukte deler fra scratch. Har holdt på med sånn dårlige pc'er jeg har hjemme. Så det skal gå greit å sette den i sammen.

Men det som er spørsmålet mitt, er om noen kunne vært så snill å funnet alt av deler brukt til meg ? Fordi jeg vet ikke hva som passer bra sammen og ikke. Da tenker jeg på om noen kunne sende meg linker fra f.eks finn.no.

Samme med skjerm. Denene kunne jeg tenkt meg mellom 22'' til 24'' tommer. Og 2-5ms og full HD ;D

Jeg setter ikke pris enda, jeg vill bare se forslag fra dere først, så kan jeg sette en pris, ikke noe spesiell deler jeg ''sikler'' etter , så jeg hører på ekspertene og lar dere velge..

Hadde vært veldig greit med skjermkort som drar de fleste spillene i dag på i allefall medium og har HD-utgang.

Sier ikke mere nå, er det noe mer dere trenger å vite, så bare spør, svarer fort ;D

Og husk, jeg har et budsjett på maks 6000 da ;D

Med Vennelig Hilsen Håkon :)

Endret av Haakjin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kanskje det jeg kan bruke litt mere penger på en andre ting , er som hk, slike ting. Slik at det går å oppgradere ganske bra i senere tid.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...