Gå til innhold

Feature: Dette gleder vi oss til (Multi)


Anbefalte innlegg

Så dere kan ta med spill uten release-dato, men hvis vi vil diskutere om dette er riktig så må vente ett helt år. :-/ TULL!!

 

Synes det er liten grunn til å begynne å glede seg til spill, når vi ikke har blitt fortalt om de blir tilgjengelig i år engang, la heller de gode spillene som har blitt planlagt utgitt i år få oppmerksomheten. :)

Kan skjønne ett par titler i en slik artikell, hvis skribentene gleder seg utrolig mye til dem, men blir for dumt når hele 42 plasser til potensielle spennende 2009-titler forsvinner på bekostning av spill som ikke engang har fastsatt noenslags release-vindu.

 

Da synes jeg at artikkelen like gjerne kunne hette 'Feature: Våre favoritter de kommende årene (Multi)' og ikke hva dere gleder dere til i året som kommer. :)

 

Nei, jeg gidder ikke diskutere dette med dere tullinger neste år, da er jeg sikkert opptatt av å lese og diskutere spill som forhåpentligvis kommer ut i 2010, mens dere slakke Gamer-skribenter kan bare kopiere å lime fjorårets liste, og ta ekstra lang juleferie.

Dette er utrolig sløv holdning som dere ikke slipper unna med, forventer at dere skjerper dere, ellers så forsvinner sikkert hele brukerbasen over til seriøse aktører som f.eks. ITavisen. ;)

 

 

Mange av spillene som står som "Ikke annonsert" har vi likevel all grunn til å tro at kommer i 2009. Blant disse er det flere spill som skulle vært utgitt i 2008 etter planen, men har blitt forsinket (gjelder bl.a. white gold, alan wake, world in conflict, gran turismo 5). Mange av spillene har utviklerne også gitt intrykk av at kommer i 09 (gjelder bl.a. bioshock 2, forza motorsport 3, starcraft 2). Og det er bare de jeg kommer på i farten.

 

Nå kan det helt sikkert være at vi tar feil på noen spill likevel, for sånn vil det alltid være. Synes uansett at du skyter langt over mål med kritikken.

Endret av TST
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan skjønne ett par titler i en slik artikell, hvis skribentene gleder seg utrolig mye til dem, men blir for dumt når hele 42 plasser til potensielle spennende 2009-titler forsvinner på bekostning av spill som ikke engang har fastsatt noenslags release-vindu.

 

(...)

 

Nei, jeg gidder ikke diskutere dette med dere tullinger neste år, da er jeg sikkert opptatt av å lese og diskutere spill som forhåpentligvis kommer ut i 2010, mens dere slakke Gamer-skribenter kan bare kopiere å lime fjorårets liste, og ta ekstra lang juleferie.

 

Dette er utrolig sløv holdning som dere ikke slipper unna med, forventer at dere skjerper dere, ellers så forsvinner sikkert hele brukerbasen over til seriøse aktører som f.eks. ITavisen.

Jeg vet at Tormod har svart på dette lenger opp i tråden, men jeg vil gjerne poengtere noe, siden du velger en såpass aggressiv holdning, samtidig som du åpenbart ikke vet hva du snakker om:

 

Denne artikkelen lister opp totalt over 60 ulike spill som skribentene på Gamer.no ser fram til. Blant dem er det omtrent 16 spill der utgiver/utvikler ikke skriftlig har fortalt at det skal komme i 2009. Vi har likevel grunn til å tro at halvparten av de 16 spillene kommer i år. Da står vi igjen med 8 usikre titler.

 

Så, si meg, hva er det du hisser deg sånn opp for?

 

Er det Velvet Assassin eller Altair det er bilde av på første siden? Likner jo meget på Altair, men fant ingen som nevnte Assassin's Creed 2. Når kommer det ut?

Det er ingen bilder fra verken Velvet Assassin eller Altaïr i toppbildet på førstesiden. Hvis du mener det tredje bildet fra venstre, så er det bilde av Alex Mercer, personen du spiller i Prototype.

Lenke til kommentar

Empire: Total War

StarCraft II (om gudene står oss bi)

Half-Life 2: Episode 3 (når himmelen står i flammer)

 

Empire tror jeg blir hedensk bra, gleder seg!

 

StarCraft II ar jeg et håp om at kommer ut i år nå som de har delt opp i 3 separate kampanjer, balanseringen virker godt på vei i følge siste film på siden deres.

 

Episode 3 skal bli større og bedre enn de to første episodene har jeg lest. Håper på litt info om den nå som L4D er utgitt og har fått den oppmerksomheten det trengte. I og med at de ikke har sluppet noe info om episoden så tviler jeg på den kommer før til neste år...

 

Battlefield 3 er vel ikke annonsert engang? Håper uansett på noen info om det snart, "vet" at de jobber med det og BF2 var vel et av de beste MP spill jeg har spillt. Heroes kan jo bli morsomt det også da.

Lenke til kommentar
Jeg vet at Tormod har svart på dette lenger opp i tråden, men jeg vil gjerne poengtere noe, siden du velger en såpass aggressiv holdning, samtidig som du åpenbart ikke vet hva du snakker om:

 

Denne artikkelen lister opp totalt over 60 ulike spill som skribentene på Gamer.no ser fram til. Blant dem er det omtrent 16 spill der utgiver/utvikler ikke skriftlig har fortalt at det skal komme i 2009. Vi har likevel grunn til å tro at halvparten av de 16 spillene kommer i år. Da står vi igjen med 8 usikre titler.

 

Så, si meg, hva er det du hisser deg sånn opp for?

 

Jeg sa også at dere ikke måtte ta alt kritikken min like seriøst (i.e. flykte til IT-avisen, og at dere er noen slakkinger som ikke gidder å lage ny artikkel neste år), og at jeg bare synes at det er alt for masse titler hvor de ikke har annonsert releasevindu.

 

Jeg synes bare at artikkelen ville vært mye bedre om dere hadde brukt endel av plassene på å fortalt om spillene dere gleder dere til som utgiverene har bestemt seg for kommer ut i år allerede. :-/

Lenke til kommentar

Har dere helt glemt sims 3 :rofl:

 

Ble nesten overraska over at ikke alle gleder seg sinnsykt til mafia II, spillet som (forhåpentligvis) kommer til å få de fleste til å glemme alt annet av spill. Ingen tvil om at det er det spillet jeg virkelig gleder meg mest til ihvertfall. Bare synd at det blir et games for windows spill med all driten det innebærer. Har enda ikke fått spilt GTA IV multiplayer pga. det idiotiske opplegget.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg mest til Starcraft 2 og avslutningen på Half-life sagaen med Episode 3!

 

Episodene er ingen avslutning, Episode 1-3 er bare overgangen Fra Half-Life 2 til Half-Life 3.

 

Forsåvidt kjipt å ikke ha noe nytt konkret spill å glede seg til fra Valve-leiren.

 

Jeg sjekket opp litt info og det viste seg at Episode 3 ikke nødvendigvis blir avslutningen på HL-sagaen slik jeg skrev. HL2 Episode 1-3 er derimot å regne som HL3 ifølge Valve, så hvis historien fortsetter etter Episode 3 er det sannsynligvis HL4 e.l. som kommer. Jeg håper imidlertid de får utgitt den siste episoden dette året, i og med at det er godt over ett år siden det siste spillet ble sluppet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...