Gå til innhold

Oppsigelser hos Lara-utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, Eidos har skaffet seg mange fiender etter hele Kane and Lynch fiaskoen og at de tok verdensrekorden og som stort studio har klart å danke ut mange små amatør studioer i å lage det verste spillet noensinne.

 

Etter en heftig manglende support fra Eidos sin side i etterkant and K&L tragedien så var det mange kjøpere som inngikk boycott av Eidos.

Så de har egentlig lagt opp kortene slik på egen hånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere?

 

Flere kokker mer søl-prinsippet kanskje?

 

Men tror uansett ikke det er noe å satse på etter "fiaskoen" med forrige. Eidos har allerede valgt seg gravsted og er i ferd med å velge sted for å grave egen grav snart etter min mening. Kun Deus Ex 3 som kan redde de nå... såfremt den er mer tro mot enern enn det den horrible toern var.

Lenke til kommentar
*sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere?
Det kan virke som om antallet ansatte som jobber med det neste Tomb Raider-spillet ikke er blitt redusert, men at det er ansatte som har jobbet på et annet prosjekt som har måttet gå for å kunne opprettholde utviklingen av Tomb Raider.
Lenke til kommentar

Tomb raider serien er i mine øyne død :p bare melking av klassikerar nå til dags...ingen som tør å tenke nytt :p

Skulle ønske noen hadde hatt vett til å fornye klassiske spill som Blitzkrieg 1&2, Stronghold serien, kanskje en mer fancy versjon av dos spillet Transport tycoon? =)

Lenke til kommentar

Spillet er dødsbra og en av de beste eventyrspillene jeg har prøvd noensinne. Danker glatt ut Uncharted her utrolig nok. Men dette er til PC og dessverre men sier det igjen, folk piratkopierer slike spill siden det er bare en enspiller opplevelse. PC spillere kjøper ikke slike spill lenger. Er egentlig utrolig at 1.5 millioner har faktisk KJØPT spillet.

Lenke til kommentar

Er helt enig med Avean her. Tomb Raider Underworld var fjorårets spillopplevelse for meg. Går glatt forran Uncharted i min bok. Mens Uncharted er et ålreit actionspill, går det i stor grad på skinner, mens Tomb Raider krever litt mer av spilleren. Tomb Raider er en gammel spillserie, men har på ingen måte "dødd ut" som mange her lirer av seg. Det er tross alt en helt annen utvikler som har laget de tre siste spillene i serien, enn de fem første.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...