Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

I 2009 var Masta Ace og Edo G på besøk i Oslo, John Dee. Akrobatik som warm up. Da jeg var på konsert med slike artister virket det ofte som om de "følte" crowden. Selv om det ofte var små, intime arenaer med kanskje 50-200 personer, virket det som om det norske publikumet ga dem mye. De sa i hvert fall ofte det. Og man kunne se det; artistene kunne smile til hverandre av atmosfæren; det var mer enn bare "en kveld på jobb", de ga energi til publikum og publikum ga dem energi tilbake. Sånn som gode konserter alltid har. 

Jeg husker at da Edo var ferdig med siste sang følte han for å si noen ord fra levra til vi som var der. Husker seff ikke ordrett, men han ville takke publikum og også si hvor heldig han følte seg. Han hadde levt et langt liv i hip-hop (han var 39 i 2009!), og han kunne nesten ikke tro at han nå opptredde i og fikk reise rundt og se Europa for internasjonale publikum. Han virket litt rørt, og var bare rett ut takknemlig for at han fikk oppleve det, og fikk oppleve anerkjennelse for musikken sin så langt unna på andre kontinenter. Gøy å se at han holder på fremdeles i en alder av 50 år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

En produsent som kaller seg N-Tense sendte meg melding på Facebook i dag, fordi han likte en av spillelistene mine på Spotify. Jeg var litt skeptisk, men jeg sjekka han ut og han har fete beats! Se han mikse live på facebook, eller sjekk min spilleliste Hip Hop Beats på Spotify eller Tidal, jeg la til 32 låter av han på bunn.

 

  

Torbjørn. skrev (På 2.2.2021 den 19.58):

Den beste måten å skape stillhet i et diskusjonsforum i 2021 er å skrive noe mer enn en setning.

Er nokså dødt her om dagen dessverre. Bra skrevet.




 

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...