Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg bare har sitti å måpa når jeg hører på musikk, men jeg kom over en tolkning av untitled/fantastic låta til Slum Village av et orkester som jeg ville dele her. Hele konserten er en hyllest til Jay Dee og finnes som DVD, kom for mange år siden. Sikkert mange som har sett dette fra før, men hvis man ikke kjenner til SV men bare J. Dilla er det bare å sette seg ned å høre det som finnes.
 
Suite For Ma Dukes Orchestra - Untitled / Fantastic

Endret av cpt.kaptein
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Black Moon kommer snart ut med ny plate, Rise of Da Moon.

 

Og med det slapp de en ny singel som høres ut som den kommer rett ut fra tidlig 90-tallet. Plata er selvfølgelig produsert av Da Beatminerz.

 

"It was so dope working with my crew on this album. Unlike a lot of albums today, we recorded the album together in the same studio," Evil Dee told Complex. "Mr. Walt & I came with our Beatminerz sound (heavy bass and drums) representing that boom bap. [buckshot and 5 ft] came with the ill rhymes. Mixing the album was so dope. We wanted to bring back it back to the '90s with our analog/digital mixing process. Rise of da Moon represents Black Moon’s legacy to the fullest."

 

Black Moon - Creep Wit Me (Prod. Da Beatminerz)

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke helt hvor jeg skal få ut frustrasjon hen, men prøver her. Det at alle kjendiser har startet med #justiceforrocky er så dobbeltmoralsk og idiotisk! Han utøvde vold mot noen tullinger. Han fortjener straffen sin uansett hvor kjent han er. Skal ikke være forskjellsbehandling! Saueflokkkultur!

Endret av jappadu
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg skal få ut frustrasjon hen, men prøver her. Det at alle kjendiser har startet med #justiceforrocky er så dobbeltmoralsk og idiotisk! Han utøvde vold mot noen tullinger. Han fortjener straffen sin uansett hvor kjent han er. Skal ikke være forskjellsbehandling! Saueflokkkultur!

Nå er han ikke dømt ennå, men om han er skyldig skal han selvsagt ha samme straff som alle andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...