Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme. Så lenge Raekwon styrer spakene kan det bli bra, for Bieber har jo ikke akkurat den verste stemmen der ute.

Fikk dog litt sjokk med det samme jeg leste linken, det skal sies. :p

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Haha, mange keep it real!-folk som får knust hjertene sine nå, ja. :wee:

Ja, absolutt.

Raekwon - Rockstars & Smoking Barrels ft. Inspectah Deck, GZA

Inspectah Deck er helt vill i denne låta.

Endret av medlem-105082
Skrevet

M.O.P, Tommy Tee & Jesse Jones i Trondheim førstkommende lørdag. Billetter kjøpes her, og jeg antar at Thend slår følge(?).

Han skal hitover. :wee:

P.S. jeg er ny her, så hvordan legger man inn youtube-klipp

[media]*Youtube-link*[/media]

Tror du bør lese reglene for posting. Triple-post? Godt jobba.

Rapporter neste gang, så kommer jeg til unnsetning. :)

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hvis rae og biebz klarer å mekke en god låt så ser jeg ingen grunn til å grine over collaben. Klaging fra pretensiøse hipstere er ikke noe nytt.

Greit nok det, men jeg forventet i alle fall ikke at samme karen som var med på den legendariske låta CREAM (som er litt ironisk), skulle hive seg sammen med dagens største fjortissartist innenfor musikk. Rae-I got beef with commercial ass niggas-kwon + Bieber? Men det er vel slik hip-hop er i dag.

Kunne heller gått sammen med Mary J. Blige eller lignende, som sikkert kunne gjort jobben til Bieber på et eventuelt refreng. Featuren ser i alle fall bedre ut slik.

Men nå er ikke Raekwon den eneste da. Etter som jeg har forstått har Dr.Dre tatt en pause fra Detox for å produsere for Bieber.

Men dokumentaren om Big L er ventet ved slutten av året, så det er jo good news :)

Gleder meg! Får håpe den kommer i år da, og ikke blir utsatt atter en gang.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Hvis rae og biebz klarer å mekke en god låt så ser jeg ingen grunn til å grine over collaben. Klaging fra pretensiøse hipstere er ikke noe nytt.

Greit nok det, men jeg forventet i alle fall ikke at samme karen som var med på den legendariske låta CREAM (som er litt ironisk), skulle hive seg sammen med dagens største fjortissartist innenfor musikk. Rae-I got beef with commercial ass niggas-kwon + Bieber? Men det er vel slik hip-hop er i dag.

Kunne heller gått sammen med Mary J. Blige eller lignende, som sikkert kunne gjort jobben til Bieber på et eventuelt refreng. Featuren ser i alle fall bedre ut slik.

Men nå er ikke Raekwon den eneste da. Etter som jeg har forstått har Dr.Dre tatt en pause fra Detox for å produsere for Bieber.

Sant. Det er en rar kombinasjon, men things done changed. :p

Er nok en engangsgreie for litt cream. Husker oppstyret rundt Common/Jonas Brothers

Skrevet

Ikke direkte rein hiphop men en låt som er verdt å høre.

Låten kommer fra det kommende "Legends & Diamonds" album som kommer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...