Gå til innhold

Krigen fortsetter i Red Alert 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flerspiller blir ikke påvirket av denne utvidelsen. Grunnen til dette er for å ikke splitte flerspillerbasen. Det som skjedde når CnC3: Kane's Wrath kom ut i fjor var at noen av spillerne fortsatte med Tiberium Wars, mens noen gikk over til Kane's Wrath.

 

En veldig bra løsning mener jeg. :)

 

Kilde: http://www.gamereplays.org/community/index...howtopic=439980 (tror forumet er nede for øyeblikket)

Lenke til kommentar
Ole_marius:

 

Du veit ikke hva egentlig Westwood ville du! skam deg!.

 

Tiberium Wars er akkurat som WW ville at de skulle være. Red Alert 3 er som red alert 2.

 

westwood studios var konge helt til EA kjøpte dem opp, mine favoritt spill fra de gode gamle westwood var ra2 + utvidelses pakken og generals + zero hour.

 

allerede når RA3 var i beta stadiet holdt de på med en utvidelses pakke, dette sier mye om hva EA står får, melk et produkt så mye som mulig, de viste ikke om RA3 ville bli noe noe suksess men de satset og kom frem til fansen som liker dette.

 

jeg er av den gode gamle old school gutta, de 3 siste spillene fra dem har ikke klart å gi meg den spillefølelsen jeg ønsker, TB, KW og RA3 minner meg om det samme, framtidskrig som er overdrevet.

 

siden jeg personlig mener dette kunne jeg likså greit å funnet fra noe i billighyla fordi de er like dårlig laget som EA's C&C

 

vet ikke med deg, men jeg likte bare storyen i TB og KW, RA3 kan jeg bare beskrive som at enhetene ligner på playmo figurer bokstavelig ment!

Lenke til kommentar

*Knis*

 

Sier litt om du mener at Generals og Zero Hour var dine favoritter fra "gode gamle" Westwood, da Generals-serien hadde omtrent ingenting å gjøre med Westwood. Dessuten tror jeg de fleste ville si seg enig i at Generals var det verste vi har fått servert av C&C.

 

For min del var RA3 nokså skuffende, så jeg holder meg til Tiberium Wars som for meg, er det beste C&C-spillet siden Tiberian Sun.

Lenke til kommentar

The Stig: Spørs hvordan du ser på det.

 

Generals var et fantastisk bra online spill. Tre vidt forskjellige factions, med rimelig bra balanse. Spillet blir fortsatt spillt, og forgudet av flere tusen spillere.

 

Og hva minner dette om?

Det minner veldig om hvordan RA3 ser ut nå skal jeg si deg! :)

 

Jeg forstår at Generals ikke er "C&C" for mange, men det er overhodet ikke et dårlig spill.

Lenke til kommentar
Ole_marius:

 

Du veit ikke hva egentlig Westwood ville du! skam deg!.

 

Tiberium Wars er akkurat som WW ville at de skulle være. Red Alert 3 er som red alert 2.

 

westwood studios var konge helt til EA kjøpte dem opp, mine favoritt spill fra de gode gamle westwood var ra2 + utvidelses pakken og generals + zero hour.

 

allerede når RA3 var i beta stadiet holdt de på med en utvidelses pakke, dette sier mye om hva EA står får, melk et produkt så mye som mulig, de viste ikke om RA3 ville bli noe noe suksess men de satset og kom frem til fansen som liker dette.

 

jeg er av den gode gamle old school gutta, de 3 siste spillene fra dem har ikke klart å gi meg den spillefølelsen jeg ønsker, TB, KW og RA3 minner meg om det samme, framtidskrig som er overdrevet.

 

siden jeg personlig mener dette kunne jeg likså greit å funnet fra noe i billighyla fordi de er like dårlig laget som EA's C&C

 

vet ikke med deg, men jeg likte bare storyen i TB og KW, RA3 kan jeg bare beskrive som at enhetene ligner på playmo figurer bokstavelig ment!

 

 

Veit du noe i hele tatt?

 

EA kjøpte opp deler av Westwood når de holdt på med Tiberian Sun! Red Alert 2 var nesten hele 80% EA sitt!.

 

Generals var igjen WW ider men du må takke EA at de endret hele spillet! Så ikke skyld på at EA ødela sjangeren!. Det var EA som hjalp westwood med Generals. Men før generals kom så hadde EA tatt over alt!.

 

 

TB, KW og RA3 minner meg om det samme, framtidskrig som er overdrevet.

 

DU VEIT IKKE HVA RED ALERT SERIEN BESTÅR AV!. Red Alert serien er i 1960 tallene også utover med gærne eksperimenter som eksempel: Testla Coil også videre!

 

Tiberian serien er i fra 2030 også utover unntatt det første som heter Tiberian Dawn!

Tiberium Wars også exp pakken er akkurat som westwood ville ha det nesten. Se screens ifra Tiberium Wars (Aka C&C 3 på nette ifra westwood da). Red Alert 3 følger bare Red Alert 2 serien og det er like sprøtt.

 

Veit du ikke noe så ikke si noe takk. Det er dere som ødelegger C&C serien fordi dere har ikke forstått historien i gamle spill eller veit hva WW egentlig planlagte!

 

Red Alert 3 historien er like sprø som Red Alert 2 sin så veit ikke hva du krangler for!.

Lenke til kommentar
generals har den beste online delen av alle spillene, alle lagene er bedre balansert enn de nye spillene.

men det er jo min mening

 

Igjen FEIL. Generals var ikke balansert i hele tatt. Red Alert 3 er veldig bra balansert!. Har du egentlig prøvd spillet? En vanlig tank mot en annen vanlig tank sprenger samtidig!

 

Generals var noe av det verste C&C serien ever som igjen gjorde at vi fikk enda et universtet liksom.

 

Tiberian

Red Alert

Generals!

 

Husk på at WW hadde planer om at Red Alert også Tiberian serien møtes også det skjer vel etter hvert ettersom han som lagde Red Alert 3 har hintet litt. Du veit jo at KANE er jo i Red Alert 1 også må du huske hva han sier.

 

Dere må også huske at Kane har overlevd Ion Cannon ifra GDI i Tiberan Dawn som igjen gjør at Ion Cannon aldri blir borte. Men her ser du litt mer sammen kobling i serien. Red Alert serien begynner å bruke satellitter som Tiberian serien har gjort lenge.

 

Du ser i Red Alert 3 at det er en butikk som heter: Scrin-Toss. Husker du hva Alien heter igjen da? Scrin!

 

Aliens får du vite i Tiberian Dawn at de skal komme og at Kane har planer om noe.

 

Men ettersom CABAL ble sprengt i Tiberian Sun: Firestorm så ser det ut som han kommer tilbake i neste C&C Tiberian (ium) serien!

Lenke til kommentar
Red Alert 3 er dessverre det verste C&C spillet noensinne, så her blir det ikke noe kjøp av noen ekstrapakke nei.

 

Da likte du heller ikke Red Alert en eller to fordi Red Alert 3 har mye felles til disse. Da mener jeg units, hvordan de er, bygningene også historien!.

 

Hvordan oppdragene er også er mye felles til Red Alert. Bare et sånt hint.

Lenke til kommentar

Herregud, for noen viktigperer dere er! Jada, Westwood var et bra studio. Jeg er en stor fan av den gamle serien, men jeg likte veldig godt RA3 likevel, blir irritert over dette korstoget mot EA..

RA3 har en fantastisk bra (les: komisk) historie, er gøy å spille, og det meste er noelunde balansert selv om fraksjoenne er ganske forskjellige. Det er så utrolig lett å si at alle nye spill er møkk, og det er kun klassikerene som er noe bra.. Kom med noen saklige argumenter da.

Likte forresten Generals Zero Hour veldig bra også, bortsett fra at nettkoden stinket litt.. Ble litt vanskelig å spille det i lengden!

Lenke til kommentar

svar til dere som kommenterer min PERSONLIGE mening!

 

 

ja til deres forbausende fanboys, jeg vet hva jeg snakker om, kan historien til westwood som passe, vet at EA kom og lagde generals i samarbeid med de gamle westwood gutta om jeg ikke tar helt feil her.

 

(regner med om jeg tar feil på noen punkter kommer en eller annen fanboy skrikende med å si at jeg tar feil og er så glad nå at ham må finner en heroin sprøyte som en lykkedose siden han/henne vet litt mer om meg, så fortell meg hva jeg tar feil og ikke lag en jækla oppstyr, takk!)

 

har sett en dokumentar, har sett first decade's bonus cd som forklarer en god del, har spilt nesten alle spillene, jeg finner Red Alert 2, red alert yuri's revenge, Generals og Generals zero hour som mine favoritter. bare fordi jeg sier at de er mine favoritter betyr det ikke automatisk at de skal være dine favoritter!

 

selv om jeg har en annen mening enn det du har betyr det ikke at jeg mangler kompetanse for å forstå konseptet og hva jeg personlig liker, og merk dere ordet personlig!

 

jeg har spilt nesten alle RA3 oppdragene, jeg liker ikke spillet punktum finale! jeg har laget allerede enn tråd som forklarer hva jeg mener, jeg skal nevne noen ting jeg mener RA3 er, grafikken blir litt for barnslig for meg, når jeg spill for jeg en flashback av playmo figurer som går i sirkler, jeg likte ikke oppdragene, jeg likte egentlig ingen ting.

sant skal sies, jeg har ikke prøvd spilet online fordi jeg tyde til pirat siden jeg var så skuffet fra de forje spillene både online og offline. jeg likte bare Kane's Wrath story der endelig bad boys vant over de irriterende USA.

 

nesten med enn gang avinstallerte jeg spillet, slettet alle spor og kastet ISO filen til gudene veit, var bortkastet tid for meg å vente på at det skulle lastes ned, jeg gikk til min private samling av spill, fyrte opp first decade og installerte RA2 og koste meg resten av julen.

 

angående at der ikke liker generals kan jeg ikke forstå på lik linje med deres standspunkt i hva jeg mener om de siste tre spillene, for meg er generals enn del av min spillebarndom, en av grunnene til at jeg likte dette spillet så godt var fordi at dette var det mest realistiske spillet av de C&C spillene jeg har spilt. god balanse, flotte units, god nokk grafikk for meg siden jeg ikke er en grafikk zombie. kampene kunne vare i timesvis siden du hadde egne ting som produserte cash for deg, den lengste matchen jeg har hatt varte i over en time, så å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om er en fornærmelse i seg selv at dere ikke forstår at dette er min mening.

 

men merk dere! dette er min mening og bare min, ikke deres!

 

skal dere krangle mer med meg send meg en melding og jeg gir deg telefon nummeret mitt slik at dere kan krangle meg personlig istedenfor at der skal ty til personangrep via denne tråden,

 

Lenke til kommentar

Min personlige mening om RA3:

 

- Digger grafikken. Liker når utviklere tør å ta kjangser. Jeg er så lei av realistisk grafikk, som vi får i Far Cry 2 og Crysis. Syns at spillet har mye mer utstråling når det går for en typisk grafisk stil. Det krever kreativ tenking. Far Cry 2/Crysis "realistisk" grafikk blir å etterligne virkeligheten.

 

- Lydeffekter og voiceacting er meget bra. Spesiellt Soviet sine enheter har glimrende voiceacting.

 

- Vi får 3 veldig forskjellige factions. De som spillte CnC3: KW og TW online trengte egentlig ikke å bestemme seg for en spesiell faction, fordi alle tre var så like. I RA3 er det så stor forskjel på de tre, at du får ikke tid til å bli best i verden med alle. Det er veldig få av de beste spillerne idag som kan spille på et høyt nivå med alle lag.

 

- EALA kommer til å finpolere spillet, og holde det gående. Snart begynner ladder sesongen, med pengepremier! Når de bekreftet at Uprising ikke vil påvirke multiplayer, ble jeg veldig lettet. De tar de riktige stegene for å holde miljøet oppe. Personlig tror jeg dette spillet kommer til å rivalisere med StarCraft 2, fordi det skal så ekstremt mye til for å slå gjennom i et storspill som SC2. Selv har jeg ikke bestemt meg om jeg skal fortsette med RA3 eller gå over til SC2.

 

- Enspillerkampanjen var ikke noe særlig. Men det betyr veldig lite for meg. Gode RTS spill nytes over nett. :)

Lenke til kommentar
Red Alert 3 er dessverre det verste C&C spillet noensinne, så her blir det ikke noe kjøp av noen ekstrapakke nei.

 

Da likte du heller ikke Red Alert en eller to fordi Red Alert 3 har mye felles til disse. Da mener jeg units, hvordan de er, bygningene også historien!.

 

Hvordan oppdragene er også er mye felles til Red Alert. Bare et sånt hint.

 

Elsket både RA 1 & RA 2 + Yuri.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...