Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus g2sg booter ikke (muligens drivere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hopp ned til den fete teksten hvis du ikke bryr deg om bakgrunnen til problemet mitt, og takk for at du tok deg tid!

Jeg installerte call of duty 4 på bærbaren og fikk noe problemer med at det kræsjet hele tiden (se problem #6 her: http://www.gamingnewslink.com/2007/11/09/f...rash-and-bugs/)

Prøvde løsning nr1 uten resultat så

Her kommer problemet

Jeg prøvde løsning nr 2 som var å avinstallere lyd driverne og la vista installere hva nå enn standard drivere det bruker. Jeg hadde realtek som i linken over står at kan ha problemer med CoD4.

Maskinen ba meg restarte for å kunne avinstallere ferdig og startet aldri opp igjen.

Den bruker vel en drøy time på loading screenen der den bare loader og loader og stopper opp konstant før den til slutt beveger seg over til en svart skjerm. Jeg har prøvd å vente en hel natt for å se om det skjer noe videre, intet resultat.

Har prøvd å starte med sist fungerende endringer, safe mode etc. men ingenting funker.. Fulgte med en service disk til pc'en som jeg regner med er dens windows cd, men skjønner ikke hvordan jeg skal få bootet den i det jeg starter pc'en..

Hva kan ha skjedd og hva kan jeg gjøre videre?

Tusen takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å starte en windows cd under oppstart må du inn i bios og sette opp sånn at cd rom starte først i oppstartsrekkefølgen.

Skrevet (endret)

Vet du hvordan man kommer inn i bios med en asus g2sg? Jeg trykker f8 f11 delete og det meste annet jeg kan komme på under den korte asus logoen som vises før pc'en går over til "Unexpected windows shut down" osv..

Forresten så stopper pc'en på \windows\system32\drivers\crcdisk.sys når jeg prøver å boote i safe mode! hvis det kan hjelpe til noe..

Endret av FuZzi5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...