Gå til innhold

Vil synliggjøre basestasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

For en idiotisk løsning! Dette vil jo fungere helt motsatt. Forskning rundt dette temaet har jo konkludert med at frykten for stråling er årsaken, og at de synlige basestasjonene forårsaker plagene, blir de skjult forsvinner alle problemer.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er vitsen med dette?

 

Skal vi begynne å strukturere alt i samfunnet etter mer eller mindre mentalforstyrrede personer, så blir det et merkelig sted etter hvert.

 

Det er aldri noen såkalt «elfølsomme» som klager på noe som helst der basestasjoner er skjult, men så lenge de er fremme, så er det syting. Telenor har jo lenge måttet skjule anlegg fordi de får klager fra ravgærne newage-folk, og med en gang de forsvinner fra syne, så er alt fryd og gammen.

 

Hadde noen hatt noen som helst beviser for dette fjolleriet, så skulle jeg ha holdt kjeft på flekken, men det finnes så vidt jeg vet absolutt ingenting som tilsier at dette ikke er helt og holdent et mentalt fenomen.

 

Ikke at det er noe stort problem at informasjon om disse basestasjonene offentliggjøres, men da burde man tenke på informasjonskampanjer i samme slengen. Ellers blir det garantert et endeløst gnål.

Lenke til kommentar
PT meddeler at bakgrunnen til offentliggjøringen er at de ønsker at folk med el-følsomhet eller de som planlegger valg av skoler og barnehager kan få mulighet til å bevisst holde seg unna basestasjonene.

Samtidig bør de sørge for at utvalgt hus er en bunker, at huset har tunnel-adgang til skolen og at undervisningen skjer i skolens bomberom. Ikke bare vil de slippe den fæle mobilstrålingen, men de vil skånes for den skumle sola. ;)

Skrekk og gru. Snart kommer antall personer som lider av "El-overfølsomhet" i Norge til å øke betraktelig.

Ikke bare det, men hva skal du finne på på fritiden hvis de rett og slett runner hobbyen din? :(

 

Hvis ikke sjukemeldingsraten var høy nok så kommer den i hvert fall til å øke betraktelig når folk utroper seg selv til el-følsomme og i tillegg finner ut at det er en basestasjon i nærheten av arbeidsplassen. "Nei beklager sjef, jeg drar hjem nå. Basestasjonen må være ekstra sterk i dag. Kommer tilbake om en ukes tid ..."

Lenke til kommentar
Skrekk og gru. Snart kommer antall personer som lider av "El-overfølsomhet" i Norge til å øke betraktelig.

Ikke bare det, men hva skal du finne på på fritiden hvis de rett og slett runner hobbyen din? :(

Ja, ikke sant... Neida. Tror ikke det er noe stort problem. De legger neppe ut info om kanaler, styrke, dekningsgrad, etc. Faktisk tror jeg det kunne gjort hele greia mer spennende for min del. Da kunne jeg bl. a. brukt den informasjonen for å peile og slikt også. ;)

Lenke til kommentar
Hmm. Kanskje jeg må lage meg en dummy-basestasjon jeg kan ta med meg på tur i fjell og mark. Finner man et fint sted å raste, er det bare å slenge den opp og skremme bort resten av folkene, så får man stedet for seg selv ;)

 

den saken tror jeg at jeg skal fikse også, lage en slik firkanta hvit boks og henge opp der jeg bor og se hvordan naboene reagerer på det :p

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor jeg leste det, men det var sånn cirka sånn her:

 

I Sverige (elns) så hadde folk klaget på en basestasjon og at dem fikk vondt i hodet etc etc. Så hadde telefonselskapet skjult basestasjonen og sagt til folket at den var fjernet. Og straks var det jammen meg bedre :nei:

Lenke til kommentar

Har noen en dummy base stasjon til overs?

 

Skal skremme vekk den irriterende moren til tanten min... Hun er et mareritt når hun er på besøk. Greit nok jeg er 24 år så jeg er gammel nok til å si "nei" til om jeg vil gå til tanten min når moren er der(Hun holder seg heldigvis bare hos tanten min når hun er på ferie!).

 

Men noen ganger så "må" en jo bare bort og er moren til tanten min der så må mobilen være avslått basta... Jeg la mobilen fra meg i bilen engang(Påslått selvfølgelig! ^^) og gikk de 50m til terrassen til tanten min...

 

Jeg satt meg på siden moren hennes(Dessverre eneste ledige plass der og da!) og første spørsmål var om jeg hadde mobilen på meg og at jeg måtte da slå den av...

 

Fortalte henne da at jeg hadde lagt den i bilen og fikk da spørsmålet hvor er bilen og hvor langt unna er den...

 

Til og med mannen hennes gikk ifra henne for ørten år siden pga. det hysteriske kvinnemennesket!

 

Så en liten dummy base stasjon med evt. en magnet som jeg kan feste på bilen for syns skyld(Ikke bare en vanlig antenne hun er for dum til å forstå at det ikke er radio antennen til bilen!), men et eller annet rundt noe som ligner en sånn globus som av og til er avbildet i sammen med saker om kommunikasjon(Aner ikke hva de heter!) hadde vært konge... Og deretter informert den gale dama at det var for å få bedre signaler i området i tilfelle dårlig dekning.

 

Det hadde vært konge...

 

EDIT: Fikset litt tekst!

Endret av --CAINe--
Lenke til kommentar
Husker ikke hvor jeg leste det, men det var sånn cirka sånn her:

 

I Sverige (elns) så hadde folk klaget på en basestasjon og at dem fikk vondt i hodet etc etc. Så hadde telefonselskapet skjult basestasjonen og sagt til folket at den var fjernet. Og straks var det jammen meg bedre :nei:

Var i Norge og det var telenor

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...