Torvastabu Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Holder på å samle sammen til å lage et lite studio, kommer til å bruke eksterne blitser (430EX + SB-20) kjøper snart noen stativer og paraplyer pluss muligens en softbox. Men det jeg lurer på er bakrunn, har lite peiling på bakrunn:P Så det jeg lurer på er: Hva er best papir eller tøy? Hvor får jeg kjøpt det? Hvor mye vil det komme på?
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Dette har jeg ingen peiling på dessverre, men var en ting som suste gjennom hodet mitt. I stede for å kjøpe bakgrunn, går det ann å bruke et laken (?)
Autodidact Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Foto & Video har litt, Fotopia har også litt, og det finnes nok flere plasser også i norge hvor du finner mer. Både Akam og Foto har lister over nett/butikker som du kan sjekke ut. Ser for meg at stoff svarer/sparer seg i lengden, men du skal vite at før du føler behov for å farge/mønsterlegge bakgrunnen, så har du en del fleksibilitet i en nøytral vegg. som du kan få til å bli alt fra rimelig hvit til rimelig sort ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå