Gå til innhold

Rekord for Eve Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Joda, kjenner Kain, men ikke så godt. Har hengt med Fart og Eric Hunt siden Spice Munkeys, så kjenner vel egentlig de best. Er i supply nå, i VAT, bygger alt det dere ødelegger ;)

 

Og - når Zoot er fc så blir gjerne det ganske mye.....

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Eve er sinnsykt. Alle som spiller MMO bør ha prøvd det. Det passer riktignok ikke for alle, men det er kongen av sandboks PvP, og har et produksjon- og marked gameplay some det ikke har noe like i spilleverdenen.

 

Men først og fremst er det et chatrom. Et chatrom med et minigame om internett romskip som du må abonnere på. Hvis en ikke liker det sosiale så opplever en bare 1/3 av Eve og har ikke sjans til å ha det moro. Derfor er det viktig å finne en melde seg inn i en interessant corporation tidlig.

Lenke til kommentar

Aran: Det sosiale er absolutt viktig ja, men det er jo folk som synes det er morro å være f.eks lone wolf pirat også.

 

Men ja, jeg har en del venner og ellers hyggelige hjelpsomme folk i corpen min. Har bare spilt i en uke, men er kjekt å kunne henge meg på mining missions og lvl 4 missions med de større gutta og tjene masse penger :p Dog lvl 3 er litt morro sånn at jeg har noe annet å gjøre enn å haule loot :p

Lenke til kommentar
Dog lvl 3 er litt morro sånn at jeg har noe annet å gjøre enn å haule loot :p

Okay. Skulle du få lyst til å prøve deg på litt PvP så er det bare å kontakte meg (Navtiqes) eller Ariano Paluda så får vi deg rett inn i Noob Mercs. Vi tilbyr fart og spenning for nybegynnere og 'alts'. Det er plass til kameratene dine og ;)

Endret av Aran
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
AvidGamer: Hmm, nei det har jeg ikke hørt noe om. Jeg har et rimelig svakt grafikkort men kjører på maks alt uten noen problemer og ikke med noe mer vifteaktivitet enn vanlig.

 

Kanskje spørre på Eveforumet?

 

Kommer ann på hvilken situasjon man befinner seg i, under 500+ fleet fights så, jobber nok kortet mer enn det gjør under high sec missions.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...