Gå til innhold

Rekord for Eve Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de i gamer.no nokre planer om ein skikkelig gjennomgong av EVE Online for uinnvidde eller spelere som har slutta? Ville vore ganske kult, siden eg ikkje kan huske å ha lest eit godt review om det på internett i det heile tatt.

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

"Nesten alle Eve-spillerne i verden benytter seg av samme server" skriver Gamer.

 

Alle benytter samme server. No shards gentlemen.

 

De som evt. spiller på testserveren regnes ikke i antallet som er online, og som spiller på tranq.

Lenke til kommentar
Har de i gamer.no nokre planer om ein skikkelig gjennomgong av EVE Online for uinnvidde eller spelere som har slutta? Ville vore ganske kult, siden eg ikkje kan huske å ha lest eit godt review om det på internett i det heile tatt.

 

Det hadde vært veldig fint siden jeg er litt nysgjerrig på det, men ikke selv gidder å sette meg ned med det (enda).

Lenke til kommentar
Har de i gamer.no nokre planer om ein skikkelig gjennomgong av EVE Online for uinnvidde eller spelere som har slutta? Ville vore ganske kult, siden eg ikkje kan huske å ha lest eit godt review om det på internett i det heile tatt.

 

Det hadde vært veldig fint siden jeg er litt nysgjerrig på det, men ikke selv gidder å sette meg ned med det (enda).

 

EvE er et veldig vanskelig spill å review'e etter min mening. Det er så stort og tilbyr spillerne en enorm variasjon av ting de kan gjøre.

Lenke til kommentar
"Nesten alle Eve-spillerne i verden benytter seg av samme server" skriver Gamer.

 

Alle benytter samme server. No shards gentlemen.

 

De som evt. spiller på testserveren regnes ikke i antallet som er online, og som spiller på tranq.

Feil. EVE spillere i Kina spiller på et shard som heter Serenity grunnet kinesisk lovgivning. Så totalt er det to shards, så det er riktig det Gamer skriver.

Lenke til kommentar
Hm, spillet er ekstrem kapitalisme, så her gjelds det å sammarbeide? Det er vel ikkje det som er poenget i kapitalisme..

 

Men eg ser jo poenget at det kan vera ein tanke å alliera seg med andre for å ikkje bli most i begynnelsen.

Kapitalisme gjelder jo å samarbeide.

En dude har en ku, en dude har en okse. Hva kan de gjøre? Ingen av de vil selge dyret sitt for penger og satse på en liten sum, de må samarbeide og dele inntekter :).

 

Det skal nevnes at jeg ikke har spilt spillet.

 

Syns ikke at dette er så rart, da spillet har fått stor gratis reklame her i verden, når det fortelles om hvor dårlig alt går, spesielt på Island, kommer dette opp som det eneste som går bra der.

Vurderer å skaffe spillet selv. Det ser bra ut jo =D

Sant nok, det at det ble tilgjengelig på Steam for to måneder siden og koster nå 15 euro (er vel hele Eve Online? Står at det er Eve Online: Quantum Rise), med en måned gratis spilletid og tydeligvis gratis utvidelser etterhvert som de kommer virker jo som et kjempetilbud.

Hadde vært interessant og sett antall solgte over Steam og om det virkelig hjalp for rekrutteringen.

Lenke til kommentar
Sant nok, det at det ble tilgjengelig på Steam for to måneder siden og koster nå 15 euro (er vel hele Eve Online? Står at det er Eve Online: Quantum Rise), med en måned gratis spilletid og tydeligvis gratis utvidelser etterhvert som de kommer virker jo som et kjempetilbud.

Hadde vært interessant og sett antall solgte over Steam og om det virkelig hjalp for rekrutteringen.

 

Jepp, du får hele spillet med alle expansions.

Ikke noe vita å gjøre det annerledes siden expansion er gratis.

CCP mener at det holder at man betaler for spillet.

 

Noe som de er ganske alene om i MMO verden :)

Men så gjør de det meste annerledes..

Lenke til kommentar

Eve er fantastisk ^^ Har spilt det i en del dager nå. Greit nok, er rimelig komplisert og høy læringskurve, men tutorialen er god og man får svar på det meste i rookiechatten i spillet. Om noen vil prøve seg men trenger litt hjelp så er det bare å PMe meg så kan man ordne noe :)

 

Men ja, elsker friheten i Eve.. man kan være så og si hva som helst.. merc, pirat, industrialist, CEO, miner, freighter, trader, etc,etc. En uhorvelig mengde skip man kan kjøre også :) Også kan man trene skills mens man er offline :p

 

btw: om dere får trial account hos noen som spiller så får dere en uke ekstra trial.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...