Gå til innhold

T700 til Norge allikevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempe fin telefon for oss som kjøper telefon for telefonens skyld. Også ser den litt finere ut enn mange andre :-)

Jeg vil tippe at 512 MG holder i massevis for 90% av befolkningen.

 

Men: skulle gjerne sett at G705 kom også.

 

 

512MB holder i massevis for 90%?!?!?! av befolkningen? For 2 år siden kanskje. 2GB holder nok til 90% av befolkningen tenker jeg. Denne mobilen har 3,2 MP kamera og MP3 mulighet, da holder det ikke med 512MB, Burde ha 2GB, kanskje man klarer seg med 1GB. 512MB er en vits, kunne ha spart seg å sende med det.

Lenke til kommentar

Det som er kanon er jo at den er smal og lett og ikke minst kjempebra å skrive meldinger med. Prisen er ikke så gale. Spiller det egentlig noen rolle hvilken minnebrikke som følger med?? De fleste har hatt en eller to tlf nå og hva skal du da med mange minnebrikker på 1-2-4gb (..eller hva man enn har)? Og hvis ikke man har et minnekort fra før av koster det heller ikke skjorten å kjøpe seg ett 1 eller 2gb-kort.

 

Ser bra ut denne her og den kommer nok til å treffe folk som er litt lei av de store telefonene som er kanskje noe mer enn det folk flest trenger.

Lenke til kommentar
Kjempe fin telefon for oss som kjøper telefon for telefonens skyld. Også ser den litt finere ut enn mange andre :-)

Jeg vil tippe at 512 MG holder i massevis for 90% av befolkningen.

 

Men: skulle gjerne sett at G705 kom også.

 

 

512MB holder i massevis for 90%?!?!?! av befolkningen? For 2 år siden kanskje. 2GB holder nok til 90% av befolkningen tenker jeg. Denne mobilen har 3,2 MP kamera og MP3 mulighet, da holder det ikke med 512MB, Burde ha 2GB, kanskje man klarer seg med 1GB. 512MB er en vits, kunne ha spart seg å sende med det.

 

Skjønner ikke poenget med å kritisere SE for å sende med 512MB minnekort. Skal alle mobiler skreddersys til dem som trenger mer lagring eller? Så og si alle mobiler idag har kamera og mp3 muligheter men tviler på at det er så fryktelig mange som trenger mer enn 512MB uansett.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte mener tlf. er dårlig på grunn av - etter enkeltes mening er for lite minnekort.

Dere burde da heller gå for helt andre tlf.med minne nok. Og som andre har nevnt så er det jo bare å kjøper mer minne. T 700 er en klassisk og pen tlf. som holder til og ringe med ta et bilde m.m.

Bruk hue før dere legger ut masse preik pga.et minnekort! Skjerpings!!!

Et bilde krever langt mer med 3.2 mp. enn en sang!

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...