Gå til innhold

GTA IV Live problemer. Kan ikke logge inn.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk GTA IV i julegave og begynte og installere med en gang :D . Installeringen gikk feilfritt og jeg startet spillet. Da kom det opp en melding om at jeg måtte registrere meg på Games for Windows - Live for og lagre spillet (kom også at jeg måtte registrere meg på social club). Det var også et alternativ og lage en offline acc, men da kunne jeg ikke spille multiplayer(bare LAN). Så jeg prøvde og registrere meg på live (spillet ble lagt ned og sendte meg til en nettside) Etter mye slit med passord og anna dritt, fikk jeg registrert meg. Jeg kunne logge inn på Live på explorer, forefox osv. men hver jævla gang jeg prøver og logge inn på Live på GTA IV, kommer det bare en feilmelding om at jeg må sjekke internettet og brannmuren og slik. Jeg har sjekka hver eneste forum jeg har funnet på internett, men ingen av tingene som står der funker. Jeg blir så JÆVLIG irritert :mad: . Jeg (foreldrene mine) har faen meg betalt 500kr for dette spillet, så går det faen meg ikke an og spille online? FY FAEN! Bare PGA Games for Windows - Live faenskapet! Jeg har linka Rockstar social club og Live greia, har lasta ned nyeste Live på PCen, har egentlig prøvd ALT. Hvis det er til noen nytte, så bruker jeg Windows XP Professional med SP3 og .NET Frame 3.5 men fortsatt funker det ikke. :thumbdown:

Noe av det som er rart, er at det virker som om jeg er den eneste som har dette problemet. Jeg har ikke funnet noen med akkurat samme problemet, men jeg regner med at det kjem snart...

Det er et utrolig bra spill, og er kjempeartig. Jeg blir bare så JÆVLIG irritert på Live, som ødelegger alt. Jeg skjønner at folk hater Microsoft, for problemer som dette gjør meg JÆVLIG sint.

Kort fortalt:

Jeg får ikke logga inn på Live når jeg er inne på spillet. PGA det må jeg bruke offline acc, så jeg ikke får spilt multiplayer. Når jeg ikke er inne på spillet, kan jeg logge på Live. Men inne på spillet må jeg logge på igjen, og da går det ikke.

PS. Er det noen som vet hvor GFWL (Games for Windows Live) holder til? Skulle gjerne dratt ned dit og slakta dem. Skulle egentlig knerta Rockstar også, for og bruke både social club OG live, noe som er jævla idiotisk. Live funker jo faen meg ikke. :mad:

Hilsen en irritert person.

Endret av Villa_Sempre
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt problemet selv. Hadde det ikke først, men nå nettopp, etter en reinstallasjon av Windows Vista.

Anywayzz, problemet mitt ble løst av at jeg lastet inn selve spillet, spilte litt, kom til første lagringspunkt, og fikk så spørsmål om å logge inn. Denne gangen fungerte det visst. Vet ikke om dette er løsningen for deg, men det virket for meg. Kan godt hende det var tilfeldig.

I verste fall får du bare prøve å logge deg på om og om igjen. Det virker som at problemet mitt var at brukeren min rett og slett ikke ville la seg laste ned. Ikke at selve innloggingen er fubar altså, men nedlastingen. Men den ene gangen der funket det, og nå er alt greit.

PS: Vi har forresten et underforum dedikert til GTA her. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)

Ja det er når det står at GTA laster ned profilen, problemet kommer. Men jeg har kommet til 3 øya nå på en offline profil, og kanskje jeg skal prøve og gjøre et par oppdrag uten og logge inn for og se om det funker for meg? Uansett, Takk for hjelpa :D

Men det funka ikke...

Endret av Villa_Sempre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...