pululf Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hei. Ble nettop ferdig med Conkers BFD (nintendo 64 versjonen), og jeg vil ha mer! Er det noen som vet om et spill som ligner? Altså med den samme humoren, at det er et plattformspill, osv? Eller var Conkers BFD helt unikt? Her er noen videoer som beskriver spillet ganske bra. To av mine favoritt cutscenes. "Put it on, I like it like that!" Endret 29. desember 2008 av pululf
Alompi Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det finnes ett conkers spill til original XBOX Huakwe ikkw helt hva det heter i farta men :/ Tror det heter noe som conkers: fully reloaded
Comprade Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Conker: Live and reloaded heter det. Det er en remake av originalen dog, så det kommer ikke til å by på de altfor store overraskelsene.
Dragoncrest Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Prøv Psychonauts, det spillet har fellestrekk på mange måter. Action-adventure med plattformelementer og genial humor. Det har ikke like rå humor som Conker dog, det er litt snillere, men absolutt ikke dårligere.
Landeplagen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje også ta en titt på Raze's Hell, selv om det blir mer skytespill.
pululf Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Prøv Psychonauts, det spillet har fellestrekk på mange måter. Action-adventure med plattformelementer og genial humor. Det har ikke like rå humor som Conker dog, det er litt snillere, men absolutt ikke dårligere. Psychonauts, ja! Det har jeg her på hylla mi! Sykt bra spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå