Gå til innhold

Her låses Iphone 3G opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig :)

 

Jeg betalte $500 for min iPhone 3G her i USA, og har bare sittet å håpe på at de ble sluppet en unlocker før jeg reiser hjem til sommeren. Så lenge jeg er i USA så har jeg AT&T uansett, så har liksom ikke tenkt så mye på det.

 

Men nå vet jeg at jeg kan få brukt det simkortet jeg vil når jeg kommer til Norge. Yay!

Lenke til kommentar
Det var litt sent.. Har oppgradert til 2.2 for lenge siden jeg. Eller når den ble sluppet. Vil det komme en update etterhvert da?

 

Det vil sikkert komme, men opplåsningsmetoden du ser her fungerer ikke med iPhone 3G'er som er oppgradert til 2.2 via iTunes.

 

Jeg mener at apple har gått for langt med hele iphone saken og burde gjøre som andre moilprodusenter og ikke gjøre sin egen greine med 2 års bindingstid låst til en opperatør

 

Vel, nå er det kun 1 års bindingstid i Norge. Men er enig i at de burde solgt den uten operatørlås til dem som ikke ønsker å låses opp mot kun de operatørene som Apple har avtale med. Og ja, jeg vet du kan kjøpe den med Netcom og si opp abonnementet blabla (har en norsk iPhone 3G med Telenor), men dette er ikke særlig kundevennlig.

Lenke til kommentar
Det var litt sent.. Har oppgradert til 2.2 for lenge siden jeg. Eller når den ble sluppet. Vil det komme en update etterhvert da?

 

Det gjør ingenting. Du kan nedgradere den i iTunes. Last ned 2.1 (Google), start iTunes, hold inne Shift (Hvis du har Windows) eller ALT (Mac) mens du trykker på "Gjenopprett, og velg den filen, og trykk "Gjenopprett.

Lenke til kommentar
Jeg mener at apple har gått for langt med hele iphone saken og burde gjøre som andre moilprodusenter og ikke gjøre sin egen greine med 2 års bindingstid låst til en opperatør

Hva mener du med "sin egen greie"? Samtlige high-end telefoner i USA tilbys med 2 års binding.

 

Folk må slutte å sammenligne epler og sykkelpumper.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...