Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 21 (PC)

Recommended Posts

I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser.

[url="http://www.gamer.no/artikler/julekalender_2008_-_dag_21/66710"]Les mer[/url]

Annonse
På første spørsmål stusset jeg litt på svarene.
Dersom man svarer "Over 200 år" så må man jo uansett få riktig, for hvis det er over noen av de andre, så er det jo også over 200? :)

[quote name='LooperNor' post='12670614' date='21/12-2008 : 00:21']På første spørsmål stusset jeg litt på svarene.
Dersom man svarer "Over 200 år" så må man jo uansett få riktig, for hvis det er over noen av de andre, så er det jo også over 200? :)[/quote]

Kanskje det bare var litt snodig formulert? "Handlingen spenner seg over 200 år" og "Handlingen spenner seg i over 200 år" er to forskjellige ting... Men for all del, smart tenkt :p

Ingen av alternativene i spærsmål 1 er riktig. Spillet varer originalt fra 1453 til overgangen til 1800-tallet(men man kan ikke starte en kampanje senere enn den amerikanske revolusjon). Ingen av disse alternativene stemmer med fakta, som skulle ligge på ca 350 år.

[quote name='LooperNor' post='12670614' date='21/12-2008 : 00:21']På første spørsmål stusset jeg litt på svarene.
Dersom man svarer "Over 200 år" så må man jo uansett få riktig, for hvis det er over noen av de andre, så er det jo også over 200? :)[/quote]
Jeg leste spørsmålet som at "over" betyr "i alt", det er en mulig tolkning. Men det du sier høres plausibelt ut.