Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
så ikke/ser ikke på tv nå!

hvordan går det / gikke det?

Gikk svært bra, vi er nok garrantert videre....møkk av resten av landene, regelrett!

Skrevet

Kroatia Nei

Irland Ja?

Latvia Nei

Serbia Ja? Nei

Polen Nei

Norge JA!

Cyprus Nei

Slovakia Nei

Danmark Nei

Slovenia Ja

Ungarn Ja

Azerbaijan Ja

Hellas Ja

Litauen Nei

Moldova Ja

Albania Ja

Ukraina Ja

Estland Ja

Nederland Ja

Altså disse videre:

Norge

Serbia

Slovenia

Azerbaijan

Hellas

Moldova

Albania

Ukraina

Estland

Nederland

Nederland, Serbia, Slovenia bare plutselig traff meg i hjertet :ermm:

Skrevet
Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. :p

Det er en del av sjarmen...ingen store artister i noen land som gidder stille opp, så da får det bare gå...

Skrevet

Kroatia Nei

Irland Ja

Latvia Nei

Serbia NEI

Polen Ja

Norge JA!

Cyprus Nei

Slovakia Ja

Danmark Ja

Slovenia Nei

Ungarn Nei

Azerbaijan Ja

Hellas Ja

Litauen Nei

Moldova Nei

Albania Ja

Ukraina Ja

Estland Ja

Nederland Nei

Irland

Polen

Norge

Slovakia

Danmark

Azerbaijan

Hellas

Albania

Ukraina

Estland

Skrevet
Azerbaijan... var æsj, samme med Hellas... begge skal utfordre oss... Mest redd for Island og Bosnia til nå faktisk.

Hellas var skuffende. Forventet mer av dem, etter at hun "Secret combination"-dama kom på 3. plass i fjor.

Skrevet
Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. :p

Det er en del av sjarmen...ingen store artister i noen land som gidder stille opp, så da får det bare gå...

Det er da flere navn med hvert år. Selv om ikke vi nødvendigvis har hørt om dem. Patricia Kaas er kanskje den største stjerna i år.

Skrevet

Det er da flere navn med hvert år. Selv om ikke vi nødvendigvis har hørt om dem. Patricia Kaas er kanskje den største stjerna i år.

Jada, men vis Tyskland hadde stillt med f.eks Ramstein eller Falco, eller Storbritania med Coldplay eller Robbie Williams, så hadde vi kanskje fått litt nivå etterhvert!

Skrevet
Du kan da ikke basere deg på hva en helt annen person greide i fjor. :wallbash:

Joda, det kan jeg. Hellas var regnet som en utfordrer, men de er skuffende.

Skrevet
For meg er Sakis mer stjerne enn Patricia

Det er greit, men hvis man skal være objektiv så er Kaas MYE større. Sakis er stort sett bare kjent i Hella og Kypros. HAHA på wiki står det at han har vært stavhopper.

Skrevet

Intensjonen med det innlegget var egentlig bare å provosere deg :tease: , men det funket ei. Stavhopper skulle ikke forundre meg, han er da maken til atlet på scenen.

Skrevet
Intensjonen med det innlegget var egentlig bare å provosere deg :tease: , men det funket ei. Stavhopper skulle ikke forundre meg, han er da maken til atlet på scenen.

Er du forelsket i den klysa eller?

Skrevet (endret)

Fy faen, Frankrike og Russland synger også på sitt eget språk. De får ikke min stemme i finalen!

Endret av Latias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...