Gå til innhold

[Løst]Xbox 360 eller Nintendo Wii?


Lasseasdf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan kanskje få kjøpt en nintendo wii som er lite brukt til en billigere pris enn i butikken, men er fortsatt ikke sikker..

 

Det er en grunn til at du kan få kjøpe en lite brukt Wii.

Jeg hadde vel min i 3-4 uker før den havnet på Finn.no.

360'n derimot har gått daglig i over 3 år nå.

 

Hvis du sjekker finn.no er det mange mange flere xbox 360 enn Wii til salgs. Og de har vel solgt omtrent like godt, så det vil jo tilsi at det prosentvis er flere Xbox eiere enn Wii eiere som vil kvitte seg med med konsollen sin.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar
meget sant. nintendo har ikke driti på leggen hvertfall

 

Nei langt i fra, men jeg ville nok tro at Wii er en mere party/familie grei enn X360 er.

Mine barn bruker bare Wii fremfor den andre, og det er ikke så rart. Den koster heller ikke

så mye som feks en Elite gjør, så mye mulig den er et letter valg for en typisk familie

som vil game litt sammen. Så jeg tror at mye derfor den selger så bra.

Endret av Jeracan
Lenke til kommentar

Har en Xbox 360 og ikke wii men har spillt litt på wii også. Wii var kjempegøy den første timen før jeg begynnte erge meg over det langtekkelige og trege kontroll systemet... dette var i wii sports som jeg synes suger ekstremt hardt. Har dessverre ikke fått prøvd de gode titlene til wii enda, men jeg vil anbefale deg og kjøpe xbox 360. Spiller sjeldent alene og har mye moro med Guitar Hero til Xbox 360. Har også mye moro med og se på når kompisen spiller feks: Assasins creed som har fantastisk god grafikk. Due jakt på GTA IV er også en opplevelse for to...

 

MEN jeg er en FPS spiller som ikke liker slike tennis eller bokesekamp spill. Elsker omentrent alt av nyskapende skytespill og fotball spill er også knall.

 

Har ikke hatt noen problemer med xboxen verken lyd,lukt eller RLOD (RROD) At wii har solgt mest konsoller er for meg uforståelig. Dyerere drit har jeg ikke opplevd. Ja dyrt. Spillene koster mye og hvis det skal være et "partyspill" må du kjøpe de kontrollene som koster 400-500 kr per stykk. Og disse andre som koster 300 eller noe. Det blir 600-700 for et ekstra kontroll sett.

 

Glad i min xbox 360, det blir du å.

Lenke til kommentar
Gå og vær troll en annen plass, så man er liksom fortapt hvis man ikke vil ha PS3?

X360 er er fortsatt den beste spillmaskinen av de to

Du er vell ikke så mye bedre når du kommer med slike innlegg.

 

Jeg påstår i det minste ikke at folk er fortapt om man velger en maskin, personlig så liker jeg både min PS3 og X360. Men foretrekker ennå X360 når det kommer til spillbiblioteket.

 

Blir bare irritert når folk legger seg på den linja, og at du syntes at mitt innlegg var liksom like ille, får være ditt problem, jeg er i alle fall uenig.

Lenke til kommentar

Wii har solgt mest, men eg trur Xbox 360 har mykje lengre levetid. Det finnes mange tilfeller der folk har kjøpt Wii fordi det er nytt og spanande, men gått fort lei. Det er langt frå like mange spel til Wii, spesielt spel for ungdom og vaksne. Det er på mange vis ein konsoll mynta på dei yngre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...