Gå til innhold

Feature: Historien om Prince of Persia (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prince of Persia: Sands of Time (og trolig resten av trilogien) har sannsynligvis fått tidenes mest ufortjente status som klassisk. Kampene er repetitive fra første stund, og akrobatikken mangler selv den mest minimale form for dybde. Her finnes ikke rom for eksperimentering, ja, knapt nok for å gjøre feil. Timing er det eneste du må jobbe med. Fra start til slutt er det enten helt opplagt hva du skal gjøre, eller så er løsningen fullstendig ulogisk. Og nå ser altså det nye Prince of Persia ut til å ta dette "lett å lære, ingenting å mestre"-konseptet til helt nye høyder. Jeg skal ikke tråkke på andres opplevelser her, men når dette er hva den harde kjernen regner for å være ekte spillkunst og et magisk mesterverk, da gråter et stakkars spillerhjerte.

Lenke til kommentar

OOOOhhhhh sweet memories. Husker jeg hadde på 486 PC, på disket :whistle: Hadde ikke kode greiene du måtte ha for å komme vidre etter level1 så det var ren gjetting. Dæven så gla jeg var hver gang jeg tippet riktig ;)

 

Uansett så er orginalen et av de bedre spillene noen sinne. De nyere er bra. har ikke helt samme sjarmen dog

 

OOOOhhhhh sweet memories. Husker jeg hadde på 486 PC, på disket :whistle: Hadde ikke kode greiene du måtte ha for å komme vidre etter level1 så det var ren gjetting. Dæven så gla jeg var hver gang jeg tippet riktig ;)

 

Uansett så er orginalen et av de bedre spillene noen sinne. De nyere er bra. har ikke helt samme sjarmen dog

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...