Gå til innhold

Tips til spillgave for gutt 14/15


Thor.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Rainbow six er morsomt. Men kjøp gears 2 til han, evt 1ern. Bare skru av blod i tilfelle mor/far skal se på.

 

Edit: du kan gi til han uten at foreldrene ser det:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Rainbow six er morsomt. Men kjøp gears 2 til han, evt 1ern. Bare skru av blod i tilfelle mor/far skal se på.

 

Edit: du kan gi til han uten at foreldrene ser det:)

 

 

går det ann å ta vekk blode på gears spilla ? da blir det vell 16 ca ??

 

Går ann på options

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det går ikke an å kjøpe 18 års til han samme hva. Kun til megselv. Samme hva sier jeg. Det ble Halo 3 special edidion brukt til 350kr som ikke er særlig ille.
Jo, det var ille. Tror du får det til under tohundrelappen hos play.com. (spørst om du får den før julafta)
Lenke til kommentar
Det ble Halo 3 med tanke på spillbarhet. COD på wii var ivertfall veldig lite mens Halo 3 har mye spillbarhet igjennom multiplayer og hotseat samt at det ser veldig rått ut. Hadde helt glemt den serien! Takk skal dere ha!

 

Kan forsikre deg om at Call of Duty 4: Modern Warfare har vel så mye spillbarhet og flerspillermuligheter som Halo 3. Det står vel fortsatt frem som ett av de mest spilte spillene online på Xbox 360. Forstår valget ditt, men tenker at neste gang du skal kjøpe noe til han, så bør du vurdere CoD 4 :) God jul!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det jeg ikke liker så veldig godt med halo, er at skill telles ikke så mye, det er egentlig første man til å skyte, men i feks gears 2, er det 80% skill som teller for at du skal få kills. (30% hvis du tar med chainsaw)

Lenke til kommentar
Kan forsikre deg om at Call of Duty 4: Modern Warfare har vel så mye spillbarhet og flerspillermuligheter som Halo 3. Det står vel fortsatt frem som ett av de mest spilte spillene online på Xbox 360. Forstår valget ditt, men tenker at neste gang du skal kjøpe noe til han, så bør du vurdere CoD 4 :) God jul!

Han har COD4 på steam så det må være en god grunn om han skal få det til Xbox og.

Lenke til kommentar

Den var bare ekstrem.. Foreldrene har noen slike hysteri når lærern sender ut brev og advarer. Det har blandt annet vært advart mot wow (12 års) fordi det var så mye snakk om det på skolen. Så det er totalforbud på wow for min bror. Kjekt at de ikke vet hvordan spillet ser ut ingame så de kan ikke "ta han" for å spille det :)

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

når jeg får barn skal ikke de få lov til å spille wow.. Makan, jeg har kasta bort 2 år og over 250-300 ingame days av livet mitt..

 

Btw, spilte noen kamper på gears 2 uten gore, da var det ikke noe værre enn halo 3. var litt morsomt å se på da man ble truffet av granater:P

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...