Gå til innhold

Kommentar: Hjelp, jeg elsker Microsoft (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for at Sony med PS3 og også PS2 ga deg valget å sette inn hvilken som helst harddisk du kjøper selv. Har montert en 320GB i min PS3.

 

Det er hårreisende at man må betale 1400,- for å få en 120GB harddisk til Xbox360. Jeg ga 565,- for min 320GB for en stund siden til PS3.

 

Du ga sikkert omtrent det samme for harddisken som følger med i PS3 også. Så du har betalt det samme uansett, rundt 1200kr. En ting til, de aller, aller fleste klarer seg fint uten 120gb harddisk.

Jeg betalte 2500,- for min PS3 når jeg kjøpte den for ca. 1 år siden på ukens tilbud hos komplett.

 

Med dagens nedlastbare demoer, trailere og spill man kjøper online blir harddisken fort full. I tillegg installerer man spill delvis på disken, samt laster ned filmer fra kommende tjenester.

 

120GB er ingenting og innlegget ditt forandrer ikke det fakta at 1400,- for en 120GB disk til Xbox360 er latterlig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette må være en idiotisk tråd, du skryter til Microsoft fordi de respekter kundene men du har vel ikke tenkt på at konsollen din gikk i stykker fordi den var dårlig satt sammen av Microsoft.

 

De har kun brukt deler som var billigst uten noen form for kvalitet, jeg vil heller ha en Playstation 3 fra Sony som holder hele tiden men som har elendig kundestøtte, enn en Xbox 360 som det konstant er noe feil med, men som har god kundestøtte. Vis konsollen din holder så trenger du ikke noe kundestøtte.

 

Dessuten så er det ikke Microsoft som kommer å henter konsollen din det er DHL og det er de som sender og bringer den. Og grunnen til at Microsoft ikke stiller deg noen spørsmål er jo kun fordi at dem vet hvor dårlig konsollen er bygd opp.

 

Jeg elsker Xboxen min, men jeg hater Microsoft, og ettersom at xboxen min ble ødelagt for tredje gang er det en grunn til at det ligger en helt ny Playstation 3 under juletreet denne julen.

 

Fuck Microsoft!

 

Word to the motha..

 

Fuck gamer.no ass, blitt noen jævla xbox horer opp gjennom åra. Det er Sony som skal ha skryt for å slippe ut kvalitet produkter år etter år. Husker jeg herja med xboxen før og diskuterte på dette forumet. Men hater sider som er mer fan av et produkt og skriver mer posetivt en det andre.Ninja gaiden 2 9 av 10 gears 2 10 av 10 fuck outta here. Er jo bar bullshit allt sammen. Bløtkakene kommer med DHL til gamer.no fra microsoft skal jeg si dere.

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Det er hyggelig å se at forfatter har hatt hyggelige opplevelser med Microsoft og Xbox360 men han må da vitterlig huske at dette ikke gjelder hele MS segmentet :)

 

Det er nok også sant som andre påpeker at tillegsutstyr er vannvittig dyrt på Xbox360 og man må som regel holde seg til MS sitt offisielle utstyr mens man har langt større valgfrihet på ps3.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig glad for at Sony med PS3 og også PS2 ga deg valget å sette inn hvilken som helst harddisk du kjøper selv. Har montert en 320GB i min PS3.

 

Det er hårreisende at man må betale 1400,- for å få en 120GB harddisk til Xbox360. Jeg ga 565,- for min 320GB for en stund siden til PS3.

 

Du ga sikkert omtrent det samme for harddisken som følger med i PS3 også. Så du har betalt det samme uansett, rundt 1200kr. En ting til, de aller, aller fleste klarer seg fint uten 120gb harddisk.

Jeg betalte 2500,- for min PS3 når jeg kjøpte den for ca. 1 år siden på ukens tilbud hos komplett.

 

Med dagens nedlastbare demoer, trailere og spill man kjøper online blir harddisken fort full. I tillegg installerer man spill delvis på disken, samt laster ned filmer fra kommende tjenester.

 

120GB er ingenting og innlegget ditt forandrer ikke det faktik at 1400,- for en 120GB disk til Xbox360 er latterlig.

 

Nå er harddisken på 360 litt annerledes også. Den har et eget case og man bare setter den utenpå maskinen. Med PS3 så man må skru å putte den inni maskinen. Er ikke få eksempler jeg har sett hvor folk har hatt et lite helvete med å få skru opp å byttet harddisk. Er et hav av brukervennlighets forskjell på de, selv om det sikkert er null problem for deg å gjøre det. 120gb harddisker får man uansett for under 1000kr hvis man leter litt.

Lenke til kommentar

For meg var det lekende lett å bytte, tok et par minutter(minus backup), at folk sliter med det er helt merkelig. Kan man føre en skrutrekker i riktig størrelse er det ingen problem. Og dette med utenpå maskinen gjør at det virker som det ikke var påtenkt at den skulle ha HDD.

 

Som sagt, jeg betalte 565,- for 320GB til min PS3.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

seriøst ass...skjønner ikke alle som hater så jævlig på xbox og spesielt de som henger seg opp i RROD.

hatt min box i snaue tre år,og ikke hatt problemer enda.

jobber endel rundt i europa,og drasser med meg boksen rundt(online spillingens forbannelse)så jeg har bare positive opplevelser med den

Lenke til kommentar
For meg var det lekende lett å bytte, tok et par minutter(minus backup), at folk sliter med det er helt merkelig. Kan man føre en skrutrekker i riktig størrelse er det ingen problem. Og dette med utenpå maskinen gjør at det virker som det ikke var påtenkt at den skulle ha HDD.

 

Som sagt, jeg betalte 565,- for 320GB til min PS3.

 

Hva? Det er jo gjort nettopp med tanke på brukervennligheten. Man bare klapser harddisken på akkurat som et minnekort. Og det er ikke slik at kun MS tar seg betalt, bare se på Sony med PS2. De tar fremdeles 300-400kr for et 8mb minnekort til PS2. Noe man MÅ ha.

Lenke til kommentar
Dette må være en idiotisk tråd, du skryter til Microsoft fordi de respekter kundene men du har vel ikke tenkt på at konsollen din gikk i stykker fordi den var dårlig satt sammen av Microsoft.

 

De har kun brukt deler som var billigst uten noen form for kvalitet, jeg vil heller ha en Playstation 3 fra Sony som holder hele tiden men som har elendig kundestøtte, enn en Xbox 360 som det konstant er noe feil med, men som har god kundestøtte. Vis konsollen din holder så trenger du ikke noe kundestøtte.

 

Dessuten så er det ikke Microsoft som kommer å henter konsollen din det er DHL og det er de som sender og bringer den. Og grunnen til at Microsoft ikke stiller deg noen spørsmål er jo kun fordi at dem vet hvor dårlig konsollen er bygd opp.

 

Jeg elsker Xboxen min, men jeg hater Microsoft, og ettersom at xboxen min ble ødelagt for tredje gang er det en grunn til at det ligger en helt ny Playstation 3 under juletreet denne julen.

 

Fuck Microsoft!

 

Word to the motha..

 

Fuck gamer.no ass, blitt noen jævla xbox horer opp gjennom åra. Det er Sony som skal ha skryt for å slippe ut kvalitet produkter år etter år. Husker jeg herja med xboxen før og diskuterte på dette forumet. Men hater sider som er mer fan av et produkt og skriver mer posetivt en det andre.Ninja gaiden 2 9 av 10 gears 2 10 av 10 fuck outta here. Er jo bar bullshit allt sammen. Bløtkakene kommer med DHL til gamer.no fra microsoft skal jeg si dere.

 

Underage....

Lenke til kommentar

Kjenner meg veldig godt i beskrivelsen du gir av Microsoft sin kundeservice. Jeg fikk selv problemer med min nyinnkjøpte 360, og det tok ikke mange timene før jeg satt der med en ny konsoll.

 

Utrolig hyggelig personell, gode rutiner, og rask betjeningstid.

 

All ære til Microsoft!

Lenke til kommentar

Microsofts gode kundeservice oppdaget jeg den gangen Microsoft delte ut "Visual Studio 2005 Beta 1" DVDer.

 

Fyllte inn navn og addresse på hjemmesidene til Microsoft, trykket "Bestill", og noen få dager senere sto DHL på døra mi.

 

Uten at det kostet meg en krone. (Hadde vært mye billigere for MS om de hadde tilbudt det som nedlastning, men utrolig nok var ikke det ett alternativ for andre enn MSDN Subscribers!)

 

 

 

 

Gir meg en flau smak i munnen for å aldri ha kjøpt ett MS produkt.

Lenke til kommentar

MagnarP:

Nå når NXE(eller hva den het) gjør det mulig å installere spill på hardisken på Xbox360, så kan man mao. ta med harddisken til en annen box og spille der?

I såfall er jo det greit, men synes fortsatt ikke det er verdt 1400,- for slik funksjonalitet. Man kan omtrent like enkelt ta med seg PS3 harddisken(2 håndgrep).

 

Dog er det neppe et praktisk bruksområde siden man kan kopiere savegames med USB pinner og flytte større mengder data med ekstern 2,5" USB disk uten ekstra strøm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
For meg var det lekende lett å bytte, tok et par minutter(minus backup), at folk sliter med det er helt merkelig. Kan man føre en skrutrekker i riktig størrelse er det ingen problem. Og dette med utenpå maskinen gjør at det virker som det ikke var påtenkt at den skulle ha HDD.

 

Som sagt, jeg betalte 565,- for 320GB til min PS3.

 

Hva? Det er jo gjort nettopp med tanke på brukervennligheten. Man bare klapser harddisken på akkurat som et minnekort. Og det er ikke slik at kun MS tar seg betalt, bare se på Sony med PS2. De tar fremdeles 300-400kr for et 8mb minnekort til PS2. Noe man MÅ ha.

Det er da sannelig mye bedre å ha harddisken innvendig i konsollen? Og tar Sony 3-400 kr for et minnekort på 8 mb? Nei. Sony tjener nok ikke akkurat mange kronene på minnekortene. Dessuten får man kjøpt det for godt under 200 kroner..

Lenke til kommentar
Det er nok også sant som andre påpeker at tillegsutstyr er vannvittig dyrt på Xbox360 og man må som regel holde seg til MS sitt offisielle utstyr mens man har langt større valgfrihet på ps3.

 

 

foretrekker microsoft sitt utstyr gitt, slipper hvertfall å bruke MADCATZ eller hvordan de staver det :) ja det koster penger, men kvalitet koster penger innimellom.

Lenke til kommentar
Det er nok også sant som andre påpeker at tillegsutstyr er vannvittig dyrt på Xbox360 og man må som regel holde seg til MS sitt offisielle utstyr mens man har langt større valgfrihet på ps3.

 

 

foretrekker microsoft sitt utstyr gitt, slipper hvertfall å bruke MADCATZ eller hvordan de staver det :) ja det koster penger, men kvalitet koster penger innimellom.

Rareste jeg har hørt, mener du at vanlige harddisker har dårligere kvalitet enn de MS pakker inn i plast? Hva skal du bruke MADCATZ til? Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det er nok også sant som andre påpeker at tillegsutstyr er vannvittig dyrt på Xbox360 og man må som regel holde seg til MS sitt offisielle utstyr mens man har langt større valgfrihet på ps3.

 

 

foretrekker microsoft sitt utstyr gitt, slipper hvertfall å bruke MADCATZ eller hvordan de staver det :) ja det koster penger, men kvalitet koster penger innimellom.

Rareste jeg har hørt, mener du at vanlige harddisker har dårligere kvalitet enn de MS pakker inn i plast? Hva skal du bruke MADCATZ til?

legg merke til at her var det ikke snakk om harddisker.. jeg snakket generellt om tillegsutstyr, samme som theo nevnte ;) og der.. er madcatz med i bildet.. og det er GRUSOM kvalitet. :S

Lenke til kommentar

Tror det er verdt å skille mellom OS-leverandøren Microsoft og andre områder de har nærmest monopol mot spillkonsoll-delen hvor de er i utfordrerposisjon. Det blir som regel litt forskjell på pris og service ut fra hvor lojale kunder man har. I Sverige blir f.eks. Telenor sett på som det mest progressive teleselskapet når det kommer til pris og innføring av ny teknologi.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...