Gå til innhold

Opeth på Rockefeller, Tirsdag 10.03.09. Support: Ihsahn


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og et par til gikk tilfeldigvis forbi Rockefeller når gutta skulle på bussen. Var først en stund på Rock In. Så da stoppet vi dem og skravla litt. Veldig hyggelige karer. :)

 

Nååh, jeg fant en trommestikke da vi ryddet på scenen. Du skulle fått den i bursdagsgave, vøtt. Har den ennå, du kan få den på TG, hvis du vil. Ække så fan, jeg :whistle:

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Jeg og et par til gikk tilfeldigvis forbi Rockefeller når gutta skulle på bussen. Var først en stund på Rock In. Så da stoppet vi dem og skravla litt. Veldig hyggelige karer. :)

 

Nååh, jeg fant en trommestikke da vi ryddet på scenen. Du skulle fått den i bursdagsgave, vøtt. Har den ennå, du kan få den på TG, hvis du vil. Ække så fan, jeg :whistle:

Det hadde vært verdens beste b-day gave! Men den andre jeg fikk var også veldig, veldig, veldig, veldig fin! :D Den henger pent på veggen.

Lenke til kommentar

Uflaks at du ikke sa fra litt tidligere. Jeg dro til byen i 17-tiden. Hadde du vært litt tidligere ute så hadde jeg stillt opp.

 

Konserten var forresten epic. Bortsett fra et par tullinger som ikke kunne holde kjeft om noen sanger de "måtte" høre

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fy faen! Nettopp kommet hjem fra en mildt sagt fantastisk konsert i bergen :D Var så heldig å møte på Martin (bass) og Fredrik (gitar) en times tid før dørene åpnet. De stod utenfor og røykte på baksiden, jeg og kjæresten rusla rundt i området siden vi ikke hadde noe bedre å gjøre. Ble så nervøs at jeg visste ikke hva jeg skulle si, så sa bare hei. :p Hadde ikke kamera utenom et elendig mobilkamera, så er vel ingen som tror meg. Men er et artig minne for meg i alle fall :D Stod også helt fremst inntil gjerdet og banga hele kvelden så kvelden kunne ikke blitt bedre tror jeg.

 

Edit: Hva syntes folk var høydepunktene da? Går ut i fra at de spillte samme setlist alle steder rundtom i landet. For meg tror jeg det må være The Leper Affinity, Credence, The Night and the Silent Water og Deliverance.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Spilte det samme i Trondheim som i Oslo i alle fall. De sangene du nevner var som kjent på setlisten i Oslo så det var vel det samme. For meg var hele konserten et eneste stort høydepunkt (Trondheim) men hvis jeg må trekke frem noe jeg likte ekstra godt må det være Deliverance og Leper Affinity (og kanskje Ghost of Perdition). I tillegg sykt rått når de åpna med Heir Apparent. Boom!

Lenke til kommentar
Fy faen! Nettopp kommet hjem fra en mildt sagt fantastisk konsert i bergen :D Var så heldig å møte på Martin (bass) og Fredrik (gitar) en times tid før dørene åpnet. De stod utenfor og røykte på baksiden, jeg og kjæresten rusla rundt i området siden vi ikke hadde noe bedre å gjøre. Ble så nervøs at jeg visste ikke hva jeg skulle si, så sa bare hei. :p Hadde ikke kamera utenom et elendig mobilkamera, så er vel ingen som tror meg. Men er et artig minne for meg i alle fall :D Stod også helt fremst inntil gjerdet og banga hele kvelden så kvelden kunne ikke blitt bedre tror jeg.

 

Edit: Hva syntes folk var høydepunktene da? Går ut i fra at de spillte samme setlist alle steder rundtom i landet. For meg tror jeg det må være The Leper Affinity, Credence, The Night and the Silent Water og Deliverance.

 

Fett! Stod i 2. rekke fra gjerdet :p Det var den første og beste konserten jeg har vært på! Fantastisk musikk toppet med morsomhetene til Mikael gjorde dette til en minneverdig aften.

Lenke til kommentar
Konserten var forresten epic. Bortsett fra et par tullinger som ikke kunne holde kjeft om noen sanger de "måtte" høre
Vi sto sammen med noen rogalendinger som på død og liv måtte rope under alle pausene "VISA KUUUUGEN" :mad:

 

Er fortsatt jævla usikker på det billett-greiene. Jeg printet ut arket med billetten på Universitetet idag, i svart/hvitt. Noen som har erfaringer med dette, gikk det greit å vise det i svart/hvitt?
Spiller ingen rolle så lenge utskriften er i grei nok kvalitet slik at strekkoden kan avleses :)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...