Gå til innhold

Streame filmer til xbox360


Eristoff

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd å streame divx filmer med WMP11 og TVersity. Har lest mye på nettet, og jeg får til å koble PCen til Xboxen, men jeg klarer ikke å spille av filmene. Får feil melding 69-COOD3A9A. Alt ser ok ut på TVersity. Det står streaming to xbox (wmv), men jeg klarer som sakt ikke å spille de på xboxen.

Men når jeg starter å streame ned TVeristy så starter WMP11, men den låser seg. Må den kjøre mens jeg streamer? Slik jeg forstår må den det, men hva kan vær problemet siden den låser seg alltid? Har prøvd i flere timer nå :no:

Endret av Eristoff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv fikk jeg aldri WMP11 til å fungere. Men TVersity funker flott hos meg. Har du deaktivert "media sharing" i WMP? Kan være det blir konflikter hvis begge programma prøver å dele filene dine på likt? ;)

 

EDIT: Media sharing må være aktivert i TVersity da.

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar

Ja jeg har deaktivert media share i wmp og aktivert det i TVersity.

 

Alt virker som det skal, men får bare ikke spille dem på XBOXen.

 

Har prøvd å streame uten TVersity, men fikk opp samme feil melding da :(

 

Jeg har ikke den oppdateringen som kom sist månded, kan det ha noe å si?

 

Når jeg bruker TVersity, starter jeg serveren, legger til en mappe med filmer jeg vil dele, og så dobbelklikker jeg på filmen jeg vil se på xboxen. Da opner IE, så starter filmen i WMP11. Når jeg går innpå satus i TVersity så står det at jeg streamer til xbox360. Skjønner ingen ting :(

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om xboxlive, spiller bare. Men skulle så gjerne ha sett film på den , slik som jeg gjorde med den gamle xboxen. Er så lei av en tjukk VGA+lyd kabel fra pcen gjennom stua og til tven :(

 

Må vell være noen andre med samme problem? Ser på nettet at jeg kun må ha høst oppdateringen 06, og den har jeg jo. Jeg oppdaterte den sist med lara underworld.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takker, da fant jeg iværtfall oppdateringen, men jeg sliter fremdeles med å vise DivX filer. Må det gjøres noe manuelt med den oppdateringen? En eller annen form for innstallering?

Lurer også på hvordan man kjører en oppdateringpå musikkbiblioteket? Har fått en rar bug der alle sangene på et album kommer som eget ikon enda de kommer fra samme album. De har tilogmed samme tekst på ikonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...