Gå til innhold

Fifa 09 - dommeren blåser altfor mye og gir alltid gule kort?


DawnDusk

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg liker egentlig Pro Evolution Soccer 2009 best av fotballspill, men spiller mye Fifa 09 pga. norsk tippeliga. Men det er en ting i Fifa som gjør at jeg nesten gir opp alt - nemlig dommeren.

 

La oss si at jeg tar en litt uheldig takling, men motspilleren kommer seg videre og fortsetter angrepet - og dommeren la spillet fortsette. Men så fort angrepet enten blir avverget eller bommer på mål, så kommer dommeren tilbake og gir alltid gult kort for taklingen.

 

Dette er enormt irriterende. Greit nok at det kanskje skjer en eller annen gang, men når dommeren lar spillet gå videre, for så å komme tilbake 5min etterpå når ballen til slutt er ute av spill og gir kort, det er for dumt. Så, er det andre som har samme erfaring som jeg forteller om nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, han gir ikke alltid kort.

Han kan også bare dømme fordel, eller frispark om laget mister ballen.

 

Tar du sklitaklinger mot en spiller, og ikke ballen, så blir du dømt. Sånn er det i virkelig fotball også.

Men min erfaring med den norske tippeligaen i Fifa09, er at Rosenborg er udugelige, og da blir de alltid dømt på dårlige sklitaklinger.

Lenke til kommentar

Joda, men Pro Evolution Soccer virker alt så mye bedre.

 

Men siden du tydeligvis har peiling på Fifa - hvordan er det egentlig man tar triks når man ser spilleren fra siden i televinkel? Når man er på arenaen og ser spilleren bakfra, da er det lett å ta overstegsfinte. Men i kamp får jeg det nesten aldri til. Hva er grunnen tror du? Må man utføre de annerledes siden man ser spilleren fra siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...