Gå til innhold

Forskjell på konsoll og pc versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si... Spillet skal slippes 9 desember (steams sin dato), så det kommer antageligvis noen anmeldelser rundt den tid.

Tror det ikke blir noen radikale forskjeller fra konsollversjonene...

Skrevet
Vanskelig å si... Spillet skal slippes 9 desember (steams sin dato), så det kommer antageligvis noen anmeldelser rundt den tid.

Tror det ikke blir noen radikale forskjeller fra konsollversjonene...

9. desember? skal kjøpe spillet på elkjøp i morra...

Tror det er videoeditor greia som er spesielt nytt

Skrevet

Var på elkjøp idag, men de hadde ikke fått det. Release er vel ikke før 3.des i europa, så det blir vel å poppe innom fra og med mandag for å se om de har fått det. så de ikke i hyllene idag.

Skrevet

Release dato er 3 Des. i Europa ja, det stemmer. Lurer meg på hvor *meep*meep* har fått 9 Des. fra, et feil trykk på tastaturet? På steam er det samme lanseringsdato som resten av norge.

Skrevet
Skal du forhåndsbestille eller kjøpe det? Hvilken Elkjøp butikk er det snakk om?

kjøpte det fysisk fra elkjøp i skien. Men it doesnt matter, pga SecuRom kan jeg ikke spille det før det egentlig skal utgis. (til tirsdag right?)

Skrevet
Release dato er 3 Des. i Europa ja, det stemmer. Lurer meg på hvor *meep*meep* har fått 9 Des. fra, et feil trykk på tastaturet? På steam er det samme lanseringsdato som resten av norge.

Det sto 9.desember på steam for en uke siden, så da har de endra det siden sist jeg så...

Skrevet
Skal du forhåndsbestille eller kjøpe det? Hvilken Elkjøp butikk er det snakk om?

kjøpte det fysisk fra elkjøp i skien. Men it doesnt matter, pga SecuRom kan jeg ikke spille det før det egentlig skal utgis. (til tirsdag right?)

Det stemmer, kl 24.00 i natt(dvs. Ons 3.des) skal det være mulig og spille det.. Kjøpte spillet på Lørdag jeg:S Men får jo ikke spillt!!

Skrevet

Det stemmer, kl 24.00 i natt(dvs. Ons 3.des) skal det være mulig og spille det.. Kjøpte spillet på Lørdag jeg:S Men får jo ikke spillt!!

var sikker på at jeg skulle vri nakken på meg selv!!

fancy at Spore var det første spillet med SecuRom(ikke sikker her ) men det meste nedlasta spillet... anywho, tentamen i morra, kommer tidlig hjem :D

Skrevet (endret)

Forskjell mellom disse er ganske enkelt. Spillet fungerer ihvertfall på konsollene, mens pc versjonen sliter med masse feil og har veldig dårlig ytelse selv med high end pcer ;)

Endret av Toman85
Skrevet

Helt enig med han ovenfor, PC spillet skulle ikke ha blitt sendt ut på markedet i den stand det er i. Jeg har ikke engang fått testet spillet siden det krasjer før jeg når menyene. Ser at uttallige personer har samme problemene med krasjing og spillet ser rett og slett ikke ut siden det er så mye tekstur-problemer.

Nå er det bare å vente på en patch eller 2! Om Pc versjonen hadde fungert sånn som den skal, så kan det hende det hadde blitt en bedre opplevelse enn konsollene, men vi kan ikke gjøre annet enn å vente.

Skrevet
Bare synd man ikke har pcer som klarer å kjøre den på maks. :/

Bare vent. Om 4 år så spiller vi alle dette spillet med max grafikk og ler av denne topicen :thumbup:

Når dette spelet er så latterleg dårleg porta over til PC tviler eg på det, med minre Rockstar får ut nokre jækla gode patcher som kan rette opp dette makkverket. Det er ein veritabel storm av misnøye no, når folk med gode maskiner med nye komponenter knapt får fin framerate med medium setting. Definitivt eit venstrehåndsarbeid, i fylla. Høgrehanda har vore nedi buksene til Microsoft (ekslusivitet) og Sony (ekslutivitet) sia GTA3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...