Nostalgisk Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 hvilke julemusikk får deg i god julestemning? for meg er det jul når wham-last christmas går 24/7 overalt.......da er det juletider;) nat king-the christmas song er en slager som får meg til å trekke på smilebåndet;)
fjeddiu Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Santa claus is coming to town er elsk Ellers: Driving home for christmas, white christmas (minner meg om home alone som går i jula ), jingle bells, let it snow, winter wonderland og mye mer jeg ikke kommer på
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Wham - Last Christmas litt gay er det, men man kommer i julestemning
Kornfleks Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 tro det eller ei, men http://uk.youtube.com/watch?v=g4G_qTwgzmk&...feature=related får meg i julestemning.. hvilken herlig følelse jeg får når jeg hører "all the kids" biten!
b-real Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Dette har intet med OT-baren å gjøre. Det er en egen musikk-kategori og det er slike tråder der, vennlingst benytt den kategorien
Anbefalte innlegg