Gå til innhold

Har Diesel bukser god kvalitet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på om diesel bukser er gode eller om det er dårlig

 

Tja jeg vil vell si de har ganske bra kvalitet, jeg brukte 2 av mine bokser i ca 3 år før de tok kvelden(små hull ble større og større). Alikvell trenger de ikke nødvendigvis å ha bedre kvalitet enn andre bokser. Jeg ville nok ikke betalt full pris for en diesel bokse, men heller kjøpt når de er på tilbud eller no, med mindre du driter penger.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Diesel bukser har helt grei kvalitet, men passformen på noen av buksene er helt elendige.

 

Hvordan i all verden kan du generalisere passform på denne måten?

Selv om Diesel buksene ikke er de som sitter best på deg, er jeg motstander av ditt utsagn angående passform. På meg er Diesel faktisk noen av de buksene som sitter best. Forskjellen mellom oss viser at passform varierer fra person til person, og dermed ikke kan gjøres til allmen kunnskap av en person og hans/hennes erfaringer.

 

Forøvrig mener jeg at Diesel bukser har topp kvalitet! Ingen problemer med noen av mine hittil, hvis man ser bort fra at de kanskje blekner litt fort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan i all verden kan du generalisere passform på denne måten?

Selv om Diesel buksene ikke er de som sitter best på deg, er jeg motstander av ditt utsagn angående passform. På meg er Diesel faktisk noen av de buksene som sitter best. Forskjellen mellom oss viser at passform varierer fra person til person, og dermed ikke kan gjøres til allmen kunnskap av en person og hans/hennes erfaringer.

 

Forøvrig mener jeg at Diesel bukser har topp kvalitet! Ingen problemer med noen av mine hittil, hvis man ser bort fra at de kanskje blekner litt fort.

Fordi på noen av buksene virker det som om dem har brukt en legomodell å lage etter.

Lenke til kommentar
Selv om Diesel buksene ikke er de som sitter best på deg, er jeg motstander av ditt utsagn angående passform.

 

Forøvrig mener jeg at Diesel bukser har topp kvalitet! Ingen problemer med noen av mine hittil

 

Jeg slenger meg på at Diesel ikke har noe spesiell bra passform, de passer ihvertfall ikke i nærheten så like bra som de andre buksene mine... Men, med unntak av passform er kvaliteten helt grei, har ingen negative ting å si ang den..

 

Når diesel buksene kommer opp i rundt 1000 lappen ville jeg anbefalt å heller gå etter et annet merke, f.eks ett av de som Henrik C nevner.

 

Og hvordan kan du si det Hansjqrgen, buksene dine er jo hullete til de grader...

*Kjenner han irl*

Endret av snaffle
Lenke til kommentar
Selv om Diesel buksene ikke er de som sitter best på deg, er jeg motstander av ditt utsagn angående passform.

 

Forøvrig mener jeg at Diesel bukser har topp kvalitet! Ingen problemer med noen av mine hittil

 

Jeg slenger meg på at Diesel ikke har noe spesiell bra passform, de passer ihvertfall ikke i nærheten så like bra som de andre buksene mine... Men, med unntak av passform er kvaliteten helt grei, har ingen negative ting å si ang den..

 

Når diesel buksene kommer opp i rundt 1000 lappen ville jeg anbefalt å heller gå etter et annet merke, f.eks ett av de som Henrik C nevner.

 

Og hvordan kan du si det Hansjqrgen, buksene dine er jo hullete til de grader...

*Kjenner han irl*

 

Jeg har to bukser som er hullete. Den ene er ikke Diesel. Den er av et fabrikat som får den til å fremstå som om den består av kun papir. Den andre er Diesel, og jeg syntes den var latterlig stygg. Så i et svakt øyeblikk tok jeg saksen og klippet den opp. Tør å påstå at den ser bedre ut nå enn noengang før!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg ville nok ikke betalt full pris for en diesel bokse, men heller kjøpt når de er på tilbud eller no, med mindre du driter penger
Haha, og neste gang du skal på kino, vent til det er halv pris på den store kinodagen, med mindre penger vokser på busker og trær i hagen din!

 

Så har det seg slik at en bukse fra Diesel koster opp imot 1200 kr. Kinobilett fullpris koster rundt 75 kr?

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ikke betalt full pris for en diesel bokse, men heller kjøpt når de er på tilbud eller no, med mindre du driter penger
Haha, og neste gang du skal på kino, vent til det er halv pris på den store kinodagen, med mindre penger vokser på busker og trær i hagen din!

 

Så har det seg slik at en bukse fra Diesel koster opp imot 1200 kr. Kinobilett fullpris koster rundt 75 kr?

 

Og så har det seg slik at ei bukse stort sett varer mykje lengre enn ei kinooppleving.

Endret av Krakknisse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...