Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero World Tour (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å teste det ut! men tror ikke det holder mål mot Rock Band 2, ihvertfall ikke for min del. Ut ifra det jeg har sett så virker det ikke så imponerende, men det har jo en del kule sanger osv. Men Rock Band 2 syns jeg er et ekstremt godt spill i tillegg til at jeg har alle sangene fra Rock Band 1 der inne + noen hundre downloads.

 

Stort pluss at alle instrumenter funker på tvers av spillene. Eneste grunnen til at jeg skal ha GH:WT :)

Lenke til kommentar
Trommesettet har egne cymbaler plassert høyere oppe enn de tre andre trommene, i motsetning til i Rock Band som bare har fire vanlige trommer.

Trommene i Rock Band var som å slå på 4 plater. Dessuten var selve måten trommene fungerte på ganske ulogisk i forhold til hvordan man egentlig spiller.

 

Ser her at GH har cymbaler. Håper det gjør at det føles mer som å spille ekte trommer? :)

Lenke til kommentar
Trommesettet har egne cymbaler plassert høyere oppe enn de tre andre trommene, i motsetning til i Rock Band som bare har fire vanlige trommer.

Trommene i Rock Band var som å slå på 4 plater. Dessuten var selve måten trommene fungerte på ganske ulogisk i forhold til hvordan man egentlig spiller.

 

Ser her at GH har cymbaler. Håper det gjør at det føles mer som å spille ekte trommer? :)

 

Uten å ha prøvd trommesettet så tror jeg ikke du kommer bort ifra at det føles ut som du slår på annet enn plastikk, men cymbalene hjelper en del på realismen vil jeg tro. Nå går det også an å kjøpe cymbaler til Rock Band 2 kittet som du kobler til. Så hvis man har rock band kittet og ikke vil kjøpe nytt er jo dette et bra alternativ. Ihvertfall det jeg skal benytte av meg. Det er opptil 3 cymbaler ved siden av. En for gul, en for blå, en for grønn. Men man kan kjøpe bare en også hvis det er det man vil

Endret av kriswang
Lenke til kommentar

Jeg tviler på noe er fikset siden releasen bare er noen uker senere her. Men folk kom frem til mange måter å fikse RB settet sitt på så det kommer sikkert no tilsvarende for GH settene.. Selv har jeg loddet sensorene på mitt RB sett siden problemet var dårlig kontakt, noe som fikk det til å fungere perfekt.

Endret av kriswang
Lenke til kommentar

Blir litt tynn anmeldelse for min smak. Noe av det største folk må ta høyde for når de skal investere i disse spillene er jo om de skal velge Rock Band eller Guitar Hero, hvis de ikke skal kjøpe begge. Spesielt med tanke på nedlastbare sanger. Hvilke sanger man liker er jo smaksak til slutt uansett.

 

Guitar Hero WT kommer til kort mot Rock Band i mange ting, og kanskje spesielt flerspiller delen sånn som det virker på meg. Måten man må velge sanger og instrumenter virker tungvint. Med tanke på at Rock Band 2 forbedrer alt man kunne ønske seg fra Rock Band 1 så blir det enda mer tankevekkende.

Lenke til kommentar

Jeg har GH2, GH3, GH Aerosmith, GH World Tour, Rock Band 1 og Rock Band 2.

 

Ingen tvil om at Rock Band 2 er desidert best. Dessverre kommer nok en god del kunder til å bli "lurt" til å kjøpe GH:WT bare på navnet...

 

 

Edit: Jeg savner en feature i RB2 for å sortere sanger etter når de ble lasta ned, blir vrient å finne det nyeste av materiale når du har over 250 sanger (Av totalt 477, men jeg laster ikke ned _alt_)... Ja, også er introvideoen litt lame, og Haley Williams er ikke i spillet :p, men ellers er det konge ;)

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...