Gå til innhold

Kjøpe Fable: The Lost Chapters til PC; Umulig? Og funker det på Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå lenge prøvd å finne Fable: The Lost Chapters til PC. Det er ingen norske nettsteder som selger det, ingen norske butikker, ikkje brukt, hverken på finn eller QXL, ingen sånne nettsteder der du kjøper digitale versjoner, ikkje på Play.com, KUN på Amazon.co.uk.

Men der er det bare CD-versjon. Det er muleg det ikkje er så farleg, men det fekk meg til å tenke: Funker det egentlig på Vista?

Fable er et utrolig bra og stemningsfullt spell, og viss eg ikkje får kjøpt det igjen, etter at eg mista det eg hadde, så må eg rett og slett ty til nedlasting. Men tilogmed der er det visstnok umulig og finne ein dugelig versjon som funker.

Sorry, Lionhead, men eg kan ikkje støtte dere når det ikkje gjeng.

Takk

Endret av Camrot
Fjernet brudd på #9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nå lenge prøvd å finne Fable: The Lost Chapters til PC. Det er ingen norske nettsteder som selger det, ingen norske butikker, ikkje brukt, hverken på finn eller QXL, ingen sånne nettsteder der du kjøper digitale versjoner, ikkje på Play.com, KUN på Amazon.co.uk.

Men der er det bare CD-versjon. Det er muleg det ikkje er så farleg, men det fekk meg til å tenke: Funker det egentlig på Vista?

Fable er et utrolig bra og stemningsfullt spell, og viss eg ikkje får kjøpt det igjen, etter at eg mista det eg hadde, så må eg rett og slett ty til nedlasting. Men tilogmed der er det visstnok umulig og finne ein dugelig versjon som funker.

Sorry, Lionhead, men eg kan ikkje støtte dere når det ikkje gjeng.

PS: Viss det er nokkon der ute som har lyst å selge det brukt for ein billig penge, så gje meg beskjed.

Takk

Funker perfekt på Vista 64 bit og 32 bit :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Sliter med det samme, leter ræva av meg etter spillet, prøvde det hos ei venninne som hadde lasta det ned og ble gira på det selv, selvfølgelig fungerte ikke CD-brenneren på maskina hennes og jeg hadde ikke noe med meg som jeg kunne kopiere det over på, så jeg tenkte å kjøpe det siden jeg ikke har linje til å laste ned spill, men finner det ikke : <

Skrevet
De har det på GameStop på KBS senteret i Trondheim, ikke at det finnes et KBS senter andre plasser.

Nettopp det jeg skulle skrive ;)

Spillet står der og venter (150,- hvis jeg husker riktig).

Skrevet (endret)

Hvis du ikke får tak i det i butikk, så selger yes-asia og play-asia det. Riktignok ikke verdens beste priser, men men :p

... og kan bekrefte at det funker i vista 64-bits, men fikk det ikke til å funke i xp 32 :S

Endret av HetrTiXc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...