ToreBarsk Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) Har nå lenge prøvd å finne Fable: The Lost Chapters til PC. Det er ingen norske nettsteder som selger det, ingen norske butikker, ikkje brukt, hverken på finn eller QXL, ingen sånne nettsteder der du kjøper digitale versjoner, ikkje på Play.com, KUN på Amazon.co.uk. Men der er det bare CD-versjon. Det er muleg det ikkje er så farleg, men det fekk meg til å tenke: Funker det egentlig på Vista? Fable er et utrolig bra og stemningsfullt spell, og viss eg ikkje får kjøpt det igjen, etter at eg mista det eg hadde, så må eg rett og slett ty til nedlasting. Men tilogmed der er det visstnok umulig og finne ein dugelig versjon som funker. Sorry, Lionhead, men eg kan ikkje støtte dere når det ikkje gjeng. Takk Endret 14. november 2008 av Camrot Fjernet brudd på #9
Exxia Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har nå lenge prøvd å finne Fable: The Lost Chapters til PC. Det er ingen norske nettsteder som selger det, ingen norske butikker, ikkje brukt, hverken på finn eller QXL, ingen sånne nettsteder der du kjøper digitale versjoner, ikkje på Play.com, KUN på Amazon.co.uk.Men der er det bare CD-versjon. Det er muleg det ikkje er så farleg, men det fekk meg til å tenke: Funker det egentlig på Vista? Fable er et utrolig bra og stemningsfullt spell, og viss eg ikkje får kjøpt det igjen, etter at eg mista det eg hadde, så må eg rett og slett ty til nedlasting. Men tilogmed der er det visstnok umulig og finne ein dugelig versjon som funker. Sorry, Lionhead, men eg kan ikkje støtte dere når det ikkje gjeng. PS: Viss det er nokkon der ute som har lyst å selge det brukt for ein billig penge, så gje meg beskjed. Takk Funker perfekt på Vista 64 bit og 32 bit
ToreBarsk Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Good good, very good. Men... Det hjelper meg i grunnen ikkje stort at Fable funker på Vista, når eg ikkje har Fable... Men takk for infoen anyways
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Sliter med det samme, leter ræva av meg etter spillet, prøvde det hos ei venninne som hadde lasta det ned og ble gira på det selv, selvfølgelig fungerte ikke CD-brenneren på maskina hennes og jeg hadde ikke noe med meg som jeg kunne kopiere det over på, så jeg tenkte å kjøpe det siden jeg ikke har linje til å laste ned spill, men finner det ikke : <
Terje92 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 De har det på GameStop på KBS senteret i Trondheim, ikke at det finnes et KBS senter andre plasser.
Khogn Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 De har det på GameStop på KBS senteret i Trondheim, ikke at det finnes et KBS senter andre plasser. Nettopp det jeg skulle skrive Spillet står der og venter (150,- hvis jeg husker riktig).
PgUp Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte mitt nylig på gamestop i sverige, og er veldig fornøyd Funker fett på vista ja.
HetrTiXc Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvis du ikke får tak i det i butikk, så selger yes-asia og play-asia det. Riktignok ikke verdens beste priser, men men ... og kan bekrefte at det funker i vista 64-bits, men fikk det ikke til å funke i xp 32 :S Endret 26. november 2008 av HetrTiXc
Ubesluttsom Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte på gamestop jeg også, funket knall på vista ingen problemer å bare moro
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte Fable på xbox arcade, var vel i vår engang. Da var det første gang jeg spillte det, og det var jammen knallbra. Er nok litt vanskelig å få tak i på pc, men de har det her iallefall, på lager. Men prisen er jo ikke den beste da. http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=2036814
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hmm, da får jeg bare komme meg inn til Trondhjem da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå