Gå til innhold

GET filmleie - Noen som får det til å fungere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

 

GET har i dag lansert muligheten for å leie film via GET PVR HD, men er det noen som har fått det til å fungere enda?

 

Menyene er pusset opp litt, og jeg kan sette PIN2 kode, men utvalget av filmer er helt tomt.

 

Det er ikke sikkert at tjenesten er tilgjengelig i ditt område enda (20 000 av 300 000 kan i øyeblikket benytte tjenesten).

http://www.kampanje.com/medier/article364753.ece

 

Allerede fra dag 1 når tjenesten blir tilgjengelig så kan du velge mellom 1110 filmer

og det kommer 300-400 nye filmer pr. år. Ganske imponerende. Blir spennende å høre

hvordan dette fungerer.

Lenke til kommentar

Ja jeg leste det, men:

 

I ettermiddag får de første Get-kundene tilgang til den nye tjenesten, Get Filmleie. Tjenesten dukker opp som et eget valg i mottakerens meny.
, tilsier jo for meg at jeg burde fått det til å fungere når tjenesten har dukket opp i menyen (som forøvrig er pusset opp litt).

 

Mulig jeg bare er litt håpefull. :)

Lenke til kommentar

Kan jo legge inn en kommentar her.

GET Kundeservice fant denne tråden og tok dermed kontakt med meg for å finne ut av problemet, så de visst litt spente på hva brukerene av tjenesten mener. :)

 

Kan forøvrig nevne at feilmeldingen jeg fikk i går var "Could not connect to server", men den presterte jeg å klikke meg forbi og glemme litt av.

 

I følge samboeren har visst systemet begynt å fungere i dag, så da lurer jeg på om jeg ikke må ta å få testet det i kveld. :)

Lenke til kommentar

Bor på Nordstrand og jeg har ikke fått tilgang til tjenesten. I følge et annet forum så er det kun 1 hub som er åpnet for tjenesten (totalt 5 hub'er i Oslo). Den som er åpnet er den som ligger rundt der hvor Get sitt hovedkontor er: Sandaker, Torshov, Ila, Grefsen, Sagene, Kjelsås, St.Hanshaugen, Bislett, Ullevål, Nordre Åsen, Brekke.

 

Skulle mer enn gjerne ha testet masse og gitt tilbakemeldinger til GET, men når jeg ikke får tilgang så får de heller klare seg uten en ordentlig tester :ermm:

 

Ringte GET tidligere i dag og spurte og de kunne ikke si når resten av Oslo ville få glede av dette... Synes det blir litt dårlig å slå på stortromma med lansering og presse, når det bare er en håndfull som får glede av dette fra dag 1.

Endret av jcnorway
Lenke til kommentar
Ja er bosatt rundt GETs hovedkontor så er heldig sånt sett.

 

Hadde visst vært litt problemer med hubben jeg er tilknyttet men den ble fikset i går, og da begynte tjenesten å fungere 100% smertefritt. :)

 

Vet du om HD filmene er f.eks. 1080p24Hz eller om de er 1080i50Hz ?

Dersom HD dekoderen kun kan levere ut 1080i50Hz eller 720p50Hz så er nok HD filmene i 1080i50Hz

(i praksis 1080p/25fps)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Var i kontakt med GET på mandag, og selv om informasjonsansvarlig i GET utalte til teknofil.no at det skulle vært lansert i forrige uke, så var det altså ikke det. Nedtur.

 

- Get Filmleie vil rulles ut i resten av landet i løpet av de neste to ukene. Asker, Østfold og Buskerud neste uke, og Bergen, Kristiansand, Haugesund og Stavanger uken etter dette, sier informasjonsansvarlig hos Get, Øyvind Husby, til Teknofil.no.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...