Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søte ting å si til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du dama di vil høre forskjellige og nye varianter av "jeg er glad i deg" hver gang du sier noe fint til henne?

For all del, jeg mener at man kan si litt forskjellig til henne til tider, men det handler vel mer om å si det på en måte så hun skjønner at du mener det, og si ting på rett tidspunkt.

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Siden jeg var useriøs i stad så får jeg nesten prøve å være litt seriøs nå. Bare vær ærlig og si hva du liker med henne. Hvordan hun får deg til å føle deg og sånn. Ikke hold noe tilbake. Hva er det du liker? Hvorfor? Fortell henne det.

 

Sliter du med å finne ordene så sett på noen balader og romantiske filmer og ta replikkene derfra. Velt deg i de stereotypiske komplimentene fra hollywood. Chicks dig it.

Lenke til kommentar

Det er bare til å smøre på, Don Juan :) Har dere vært lenge sammen? Man får etterhvert noen kallenavn på kjæresten sin også, det kan jo være litt søtt. Selv om jeg av og til får navnet "Glemsken" :thumbdown: Hehe

 

Har en litt cheesy jeg drar av og til da. Hvis dama kjenner at jeg er litt kald, så sier jeg: "Ja du får varme meg litt da, du som er så HOT" :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du Lars, du Lars.. :lol:

Samme sier jeg. :lol:

 

Men sånn seriøst: Fortell henne hva du liker med henne. Ikke kom med teite kjisjèer, men bare vær ærlig og fortell henne hva du føler. Hender det aldri at du tenker "Damn! Hun så jævlig bra ut i dag." eller lignende? I så fall, si det. Mulig det bare er meg, men jeg liker i alle fall å få slike "impulsive" kommentarer. (teit forkaring men håper du skjønner)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...