Gå til innhold

Anmeldelse: Quantum of Solace (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en kjekk anmeldelse.

Likte både everything or nothing og nightfire, men det spillet her virket litt mer som skytespam. Disse hadde ofte andre ting en bare skyting, og var flinke til å blande gameplayet, ha god gjenspillbarhet pga medaljer osv som var morsomme å jakte på. Banene var ikke så lineære heller. Likevel virker det som det er mange kule sekvenser her. Kjøper det nok når det synker i pris. Splitscreen har vært moro i alle de andre bond-spilla jeg har hatt så d er skuffende det ikke er nå.

 

Er det såkalte bond moves her btw?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Er det såkalte bond moves her btw?

 

Situasjoner der man blir belønnet med Bond-fanfaren, mener du? Nope, er dessverre ikke med. Selv om noen eksplosjoner fører til kule Bond-øyeblikk i regi av saktefilm.

 

Meeen, føles ikke like kult uten 007-symbolet i øverste hjørne, og den velkjente trompet/saksofonfanfaren vi alle elsker.

Endret av Daniel Guanio
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom hele spillet på PC og det er er vel en 5-6 timer med action. Kan absolutt anbefale det spillet. Det er utvilsomt det beste Bond-spillet siden Golden-eye og selv om det har klare mangler så er det 6 - timer med mye moro og god Bond-stemning. Det er slettes ikke et dårlig spill. Er enig i 7 av 10. At det ikke er noen multiplayer gjør ingenting. Det er svært få spill som har både en bra MP og en bra SP (er vel kun CoD4 som jeg kommer på i farten) så jeg syns ikke at dette trekker ned egentlig.

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig i det du sier om at litt av Bond har gått tapt med Daniel Craig i hovedrolen. Teknologien, humoren og den litt arogante stilen som alltid har fulgt Bond er erstattet av muskler, kuler og svette. Daniel Craig er en bra actionhelt og filmene er bra i seg selv, men de er ikke ekte Bond filmer. Men kanskje passer de godt til spill :)

Lenke til kommentar
Flott annmeldelse Daniel :yes::)

 

Dette er nok ikke et spill som vil bli kjøpt i første omgang , men heller på nyåret, med få spilllanseringer.

Et action spill, med kuler og krutt og skyting er gøy uansett karakter :)

 

For de som prøver dette spillet, vil jeg si at det tar seg opp etterhvert. Ja, det er noen skyte horder sekvenser, men spillet har også mange snike-brett. Morsomt å lure bak et hjørne med pistol med lyddemper.

 

Alt i alt vil jeg anbefale spillet, særlig hvis man liker James Bond. Spillet gir en god James Bond stemning etter min mening. Grefikken, fysikken, og AI'en ligger et par år tilbake, men er ikke direkte dårlig.

 

Det var moro hele tiden, og de 6-7 timene det tok å spille det gikk fort unna.

Lenke til kommentar
For de som prøver dette spillet, vil jeg si at det tar seg opp etterhvert. Ja, det er noen skyte horder sekvenser, men spillet har også mange snike-brett. Morsomt å lure bak et hjørne med pistol med lyddemper.

 

Alt i alt vil jeg anbefale spillet, særlig hvis man liker James Bond. Spillet gir en god James Bond stemning etter min mening. Grefikken, fysikken, og AI'en ligger et par år tilbake, men er ikke direkte dårlig.

 

Det var moro hele tiden, og de 6-7 timene det tok å spille det gikk fort unna.

 

 

ganske enig med deg ;)

morsomt spill, en 7'er er grei karakter, for det var ikke noe spesielt med spillet. Var bare action hele veien og sniking dersom man vill :) noe som kan lønne seg på hardeste vanskelighetsgrad for å unngå "elite" soldatene som kommer om du blir sett :p

 

Forresten så spilte jeg på pc og merket noe lyd bugs. Noen flere som har merket dette? Gjalt spesielt om du var inne et sted, så fikk man massiv ekko innimellom, som om du skulle vært i en gigantisk tomm hall eller lignende. Og viss du brukte det ene våpenet som hadde så sykt stor rate of fire og masse skudd i magasinet så ble lyden vrengt hos meg...

 

men bortsett fra dette var det en nokså posetiv opplevelse :)

Lenke til kommentar

jeg har aldri vert stort engasjert for å spille james bond, men jeg synes de blir dårligere å dårligere.

å hvor i svarte har de det fra at de skulle fjerne lokal flerspilsmodus?

det var jo en standar med james bond spill(før everything or nothing da) at man spilte i gjennom spillet på en time eller to åsså kom kompiser og spilte mot hverandre, det var drit skøy;)

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig i det du sier om at litt av Bond har gått tapt med Daniel Craig i hovedrolen. Teknologien, humoren og den litt arogante stilen som alltid har fulgt Bond er erstattet av muskler, kuler og svette. Daniel Craig er en bra actionhelt og filmene er bra i seg selv, men de er ikke ekte Bond filmer. Men kanskje passer de godt til spill :)

 

 

Ja, etter at de gikk copycat på Bourne-filmene så har det ikke vært det samme. Bournes "realisme" er tøft men jeg skulle ønske Bond holdt seg til sitt eget opplegg.

 

Helt greit spill forresten. Bra våpenfølelse, men som nevnt i artikkelen så er det ikke store følelser som blir satt i sving. man går fra A til B, venter på trigger, så går man A til B igjen.

 

Dette er på en måte en stand alone modd til Call of duty, og det fungerer bra. Skulle ønske flere slike film-spill hadd blitt bygd på suksessfulle spill på denne måten, da hadde kvaliteten på dem helt klart gått opp mange hakk.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...