Gå til innhold

D-link kaprer nettoppkoblingen


Anbefalte innlegg

Telio funker ikke med 1.20 og 1.21 :( ingen lyd i telefonen.

 

Jeg har US firmware 1.20 og Telio fungerer hos meg (Linksys Telio adapter).

 

En annen nyttig funksjon er mulighet for gjestenett. I praksis betyr dette at du kan operere med to separate oppsett. 1.20 har vært stabil hos meg i flere uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner ikke noe ny Firmware til Dir655 på de Norske sidene.
Finner ikke noe ny Firmware til Dir655 på de Norske sidene.

I DIR655 >TOOLS>FIRMWARE > Check Now.

 

Der får du ver. 1.20EU

 

Funket på min.

:yes:

 

Nå var det vel strengt tatt 1.21 det var snakk om ;)

 

 

Ser du har linket til ver 1.21 som er den amerikanske ver.

Den som liger på den norske siden i dag er ver 1.11EUb02, men bruker du oppdateringsfunksjonen i routeren så får du ver 1.20EU.

Men dette vet du jo selvfølgelig.

Poenget mitt, les posten jeg svarte på, var kun å gi ett hint om att det låg en oppdatering på routeren som er nyerer en på den norke siden, og som er godkjent for det europeiske markede.Inneholder helle ikke "SecureSpot 2.0" som var utgangspunktet for hele tråden.

 

Du vet, er ikke alle som tenker på oppdateringsfunksjonen som ligger i routeren, ei heller alle som har lyst til å rote med oppdateringer som ikke er beregnet for dies router.

 

:thumbup:

Endret av onimusha
Lenke til kommentar
Finner ikke noe ny Firmware til Dir655 på de Norske sidene.
Finner ikke noe ny Firmware til Dir655 på de Norske sidene.

I DIR655 >TOOLS>FIRMWARE > Check Now.

 

Der får du ver. 1.20EU

 

Funket på min.

:yes:

 

Nå var det vel strengt tatt 1.21 det var snakk om ;)

 

 

Ser du har linket til ver 1.21 som er den amerikanske ver.

Den som liger på den norske siden i dag er ver 1.11EUb02, men bruker du oppdateringsfunksjonen i routeren så får du ver 1.20EU.

Men dette vet du jo selvfølgelig.

Poenget mitt, les posten jeg svarte på, var kun å gi ett hint om att det låg en oppdatering på routeren som er nyerer en på den norke siden, og som er godkjent for det europeiske markede.

 

Du vet, er ikke alle som tenker på oppdateringsfunksjonen som ligger i routeren, ei heller alle som har lyst til å rote med oppdateringer som ikke er beregnet for dies router.

:thumbup:

 

Skjønner det, har ikke oppdatert til 1.21 selv. Jeg tolket den forespørselen du quotet litt annerledes, dvs. ny versjon = 1.21. Siden det er den nyeste, og også den som kaprer nettilkoblingen og er referert til i artikkelen.

 

Kjører forøvrig 1.20 selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis det eneste dette programmet gjør, er å hindre phising o.l, ville jeg heller brukt opendns...

 

Den har nok langt mer funksjonalitet enn hva openDNS kan tilby. Og det er typisk en løsning som retter seg mot f.eks hjemmenettverk med en del brukere, ikke minst der foreldre vil ha bedre kontroll over nettsurfingen til de yngste i familien.

 

Aha, innrømmer at jeg ikke tok det i nærmere øyesyn. Dog, du har jo mulighet til å sperre for kategorier av nettsider med OpenDNS, f.eks 'adult content', for å ha kontroll med nettilgangen, men jeg ser at det blir noe litt annet. Likevel ville jeg kanskje heller foretrekke å hindre noen i å komme inn på nettsider, enn å overvåke dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...