Gå til innhold

Anbefaling av laserskriver


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal handle en laserskriver for foreldrene mine. Den kan være enkleste sort, men det er viktig at den ikke tar for stor plass. Og siden mine foreldre skal bruke den, bør den være brukervennlig. I praksis driver jeg IT-support for dem. :-) Bruksområdet er bare vanlige utskrifter av sort tekst.

 

Mvh

Erik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal handle en laserskriver for foreldrene mine. Den kan være enkleste sort, men det er viktig at den ikke tar for stor plass. Og siden mine foreldre skal bruke den, bør den være brukervennlig. I praksis driver jeg IT-support for dem. :-) Bruksområdet er bare vanlige utskrifter av sort tekst.

 

Jeg har hatt 2 stk. av de billigste til Brother siden 2000. Den første skrev jeg vel ut ca 4000 sider på før jeg gikk over til blekk en periode.

 

Kjøpte så en ny Brother HL-2030 vinteren 2006 som jeg har fremdeles.

 

Begge to har virket eksemplarisk. Har vel hatt papirstopp 1 eller 2 ganger pr 2000 sider skrevet ut.

 

Grunnen til at jeg kjøpte Brother var at papirmagasinet er under og ferdige utskrifter kommer ut flatt oppå.

 

Man kan da sette skriveren rett inn i en hylle uten å måtte ha stor plass over eller i dybden til papir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...