Gå til innhold

HTC Touch HD tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Kunne du filmet mobilen på skrå fra siden, slik at vi ser skjermen OG fingeren din mens du navigerer deg frem i menyer? Gjerne en tur innom galleriet og muskkspilleren da dette er det jeg og mange andre kommer til å bruke mye tid på.

 

Det jeg er ute etter her, er altså sensitiviteten til skjermen! :)

Jeg har dessverre ikke videokamera. Bare videofunksjon på et 8 MP kamera, og den kvaliteten er ikke mye å snakke om. Men jeg kan si at sensitiviteten er veldig bra. Ikke helt like sensitivt som iphone, men fortsatt veldig god. Og selv setter jeg pris på å ha en stylus i mobilen, for noen ganger ønsker man litt mer presisjon en det en finger kan utføre. Når det kommer til bildegalleriet og musikkspilleren så er jeg ærlig talt ikke veldig imponert, og synes iphone hadde noen fordeler. Bla, kan man bla. i bildene slik at man drar de gradvis bort i iphone. I TF3D kommer det ikke en gradvis respons på swipe i bildegalleriet. Iphone er også litt raskere til å bla gjennom bilder. Når det kommer til bildekvalitet er HTC bedre en noe jeg noen gang har sett, og det er jo det viktigste, og ekstra bildefremvisningssoftware kan man laste ned.

 

 

Jeg har et spørsmål til deg. Hvordan syns du lyden i MP3 spilleren er? Har hørt den skal være ganske så bra! :)

 

Jeg synes at lyden i spilleren var imponerende for en mobil. Medfølgende software for å organisere musikken falt ikke helt i smak for meg. Ser ikke det helt store i å drive å bla gjennom cover for å finne sanger. En av fordelene med digital musikk er jo at man slipper det, synes jeg. Men det er vel en smakssak, og har kanskje blitt gjort av estetiske grunner. Det ligger en library funksjon bak som er ok.

 

Hvordan syntes du sensen er, iforhold til Diamond, Touch Pro, Xperia eller Iphone? Hvis du har prøvd noen av de da :p

 

PS: grats med at du sikkert er en av de lykkeligste brukerene på amobil atm :thumbs:

 

Du mener sensitiviteten, går jeg ut ifra? Jeg har bare erfaring med iphone 3G, blant de du nevner. Men har brukt noen andre PDAer og testet Diamond litt. Dette er den mest sensitive trykkskjermen jeg har prøvd. Som nevnt over, ikke like sensitiv som iphone, men det er egentlig fint å måtte gi litt mer en en forsiktig berøring for å utføre en funksjon, synes jeg.

Lenke til kommentar
Du, hippo, kan ikke du fortelle oss hvor du kjøpte mobilen? Er sikkert ikke bare jeg som er interessert i dette.

 

Min kilde er ikke relevant for noen som ønsker å bestille til Norge og prisen omtrent det samme som det blir i Norge. Vet at det er et lite detaljert svar, men håper at det kan aksepteres. :]

 

Samme det vel, bare hold oss oppdatert på telefonen :D

Lenke til kommentar
Hungry Hippo:

Klarer HD'n å huske sorterings-innstillinger for notater?

Hver gang jeg åpner notater på min Touch Pro, vises de alfabetisk. Uansett hvilken sortering jeg hadde valgt ved forrige sesjon.

Dersom man går rett inn i notes, så husker den sorteringen (dato, størrelse, eller navn) kun så lenge programmet kjøres i bakgrunnen. Men file explorer husker alltid siste sorteringsvalg, så det går jo an å se de der.. Tror at det er et program i WM6, som HTC ikke har forandret på. Når det er sakt så synes jeg at det gikk veldig raskt å bytte sortering med en tab i oppe til høyre.

 

Hungry Hippo:

 

Hvordan fungerer beskyttelsesfilmen? Lett å sette på? Ser du at den er lagt på? Hvordan er sensitiviteten med den på?

 

Hva med batterikapasiteten?

 

Mvh

 

Jeg har ikke satt på beskyttelsesfilmen enda. Inget tegn til riper hittill. Batteriet har jeg satt til lading om natten og jeg har brukt den mye om dagen. Så jeg har ikke fått testet den fra å være fulladet til utladet enda, skal prøve etterhvert. Batteriet var ladet litt fra fabrikken og hadde ca.3 timers aktiv bruk, før man må lade den selv.

Lenke til kommentar

hadde vært supert om du kunne teste beskyttelsesfilmen, vurderer mobilen sterkt.. men mine tidligere mobiler har en stygg tendens til å få riper så er avhenging av å ha en eller annen form for beskyttelse og aner ikke hvordan det funker på touch mobiler.

 

:) (Hvis det ikke funker kan du vel bare ta den av igjen uten å ha tapt noe som helst)

Lenke til kommentar
hadde vært supert om du kunne teste beskyttelsesfilmen, vurderer mobilen sterkt.. men mine tidligere mobiler har en stygg tendens til å få riper så er avhenging av å ha en eller annen form for beskyttelse og aner ikke hvordan det funker på touch mobiler.

 

:) (Hvis det ikke funker kan du vel bare ta den av igjen uten å ha tapt noe som helst)

 

Det funker nok uansett ;) men jo test den! og batteritiden :p

Lenke til kommentar
hungry hippo:

 

Er det norsk T9 ordbok på hd en?

Hvis ikke er det mulig å legge inn norsk t9 ordbok?

Vurdere å bestille fra england

 

Hvis man er ute etter et software keyborad med norsk ordliste så vil jeg påstå at Touchpal (http://www.cootek.com/) er et godt valg. Det ligger en norsk språkpakke på forumet (http://www.cootek.com/forum/forum_posts.asp?TID=617) og det funker som en drøm. Litt usikker på om touchpal støtter Touch HDs oppløsning, men det kommer sikkert snart.

Lenke til kommentar
hungry hippo:

 

Er det norsk T9 ordbok på hd en?

Hvis ikke er det mulig å legge inn norsk t9 ordbok?

Vurdere å bestille fra england

 

Hvis man er ute etter et software keyborad med norsk ordliste så vil jeg påstå at Touchpal (http://www.cootek.com/) er et godt valg. Det ligger en norsk språkpakke på forumet (http://www.cootek.com/forum/forum_posts.asp?TID=617) og det funker som en drøm. Litt usikker på om touchpal støtter Touch HDs oppløsning, men det kommer sikkert snart.

 

 

Dette høres bra ut.

Ikke nødvendig med norsk os da.

Skulle ikke være noe problem å bestille fra england.

Men Hungry hippo: hadde vært fint om du kunne sjekke om det allerede er norsk t9?

Lenke til kommentar

Ok, noen har hatt lyst til å se et testbilde:

 

post-66151-1225992812_thumb.jpg

 

Her lurte jeg noen duer til å bli med på en testvideo tatt med THD. Etter å ha tatt en video kan man velge å bla. sende den direkte til Youtube fra mobilen, som jeg gjorde her.

 

Moblifonen har vært observant og vist en link til en video jeg prøvde å ta av THD. Jeg brukte et vanlig kamera for å ta den og kvaliteten ble tilsvarende, hvis det er noen som har lyst til å se den så ligger den der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...