Gå til innhold

divx og xvid kodeker på xbox 360?

axelh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, den har det, og det er bare å installere Media Updaten som kom for omtrent ett år siden. Jeg tror faktisk xboxen spør deg om du ønsker å prøve det, når du forsøker å spille av en divx-fil.

Skrevet
Jo, den har det, og det er bare å installere Media Updaten som kom for omtrent ett år siden. Jeg tror faktisk xboxen spør deg om du ønsker å prøve det, når du forsøker å spille av en divx-fil.

hvor finner jeg denne updaten? poenget er at jeg vil spille filer direkte fra en harddisk som jeg kobler til 360.

Axel

Skrevet
xbox live, altså du må være tilkoblet nett og ha en profil på Live.

da spør den deg om du vil laste ned codecs når du prøver å kjøre ei .avi fil

da får jeg prøve det:) takker:D

Skrevet

Med samme vi snakker om film på 360 her, noen bra tips om hvordan man kan få undertekst på filmene. Vet det finnes en måte å få dette til med ved hjelp av TVersity, men er det eneste mulighet?

Skrevet
Med samme vi snakker om film på 360 her, noen bra tips om hvordan man kan få undertekst på filmene. Vet det finnes en måte å få dette til med ved hjelp av TVersity, men er det eneste mulighet?

lurer på det samme. Eneste som hindrer xbox360 å være et fullverdig mediacenter for min del er native støtte for undertekster. Noen som vet om dette kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...