Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gir ut 15 nye invites i dag, post her med en GOD grunn hvorfor akkurat du skall få, så sender jeg

Sendte PM i stedet.. Går det greit? :)

 

Edit: Better to be safe than sorry:

Jeg hadde virkelig satt pris på Spotify siden jeg virkelig er en musikkelsker. Jeg har lenge prøvd å få tak i en invitasjon, men med dårlig hell hittil.. Jeg får også brukt tjenesten ofte, i og med at jeg er mye ved PC'en.

 

Har prøvd å skaffe in invitasjon i mange måneder nå.. :p

 

Hadde virkelig satt pris på en ! :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gir ut 15 nye invites i dag, post her med en GOD grunn hvorfor akkurat du skall få, så sender jeg

Eg har veldig lyst å prøve spotify fordi eg liker å høyre på all slags musikk, i tillegg er eg blitt lei musikken eg har på dataen pr. dags dato, samtidig som eg treng noko nytt å høyre på no når eg øver på dei 4 eksamenane eg skal ha snart =( Eg er med andre ord desperat! :D

Lenke til kommentar
Gir ut 15 nye invites i dag, post her med en GOD grunn hvorfor akkurat du skall få, så sender jeg

 

Kun fordi jeg er ærlig.

Hører ikke alt for mye på musikk, er ikke veldig desperat etter en invites, klart meg lenge uten og overlever fint om jeg ikke får.

Liker nye ting og vil gjerne prøve ut dette også.

Kommer ikke til å være evig taknemmelig, og glemmer sikkert fort hvem jeg fikk den fra.

 

Jeg er heller ikke blakk, og ikke er jeg fattig student med studielån (dog har kraftig studiegjeld), så egentlig er det ingen spesielt god grunn til at du skal gi til meg, men får jeg så vil jeg gjerne ha.

Lenke til kommentar
Gir ut 15 nye invites i dag, post her med en GOD grunn hvorfor akkurat du skall få, så sender jeg

 

Etter ca 2 dager med intens spotifyinvite-leting, hadde det vært utrolig digg å endelig fått testa det;) Programmet virker genialt, og hadde vært morro å få testa det gratis. Grunnen til at akkurat jeg burde få en invite er at jeg brenner for musikk og har ikke noe musikk på den lille skolepcen min. Er forsåvidt også ganske gjerrig, og det hadde derfor vært fint å kunne få en mnd gratis :p

Hadde virkelig redda dagen min:D

 

Jeg krysser fingrene og håper på svar;D

Lenke til kommentar

More More More!!

 

up5V2cj92uG78zVD

Z932sYsDm8gQhFYh

ZZ34aDQxQqQbajSY

fWy8yNwt22aWEsGP

sDPWdUC2pV7QFRnF

tzndH7wqaLmVZVPQ

mVt2gjhBGnp4effn

HeYYkC2swsnyYVLQ

KzPbfms6GagFBUSf

XSHN7QKsfzaWSbtP

ndRKixziL6RRaPSR

4bp39txHSmRedM7U

FhSGt523dczbVeyt

5faB9UTyf7LVeEJ

yG2CswJCVtfgMN9z

Xd7tBKwU3iAuH4eJ

95G93sQkzbPQ8hda

zbB9tm9848WXDfwF

Sx9mGbjnYi2kjMzw

E5kx9UfWn4sL5Hyt

Uz23yzTF72ZiDnbq

MtfqkiNMw2DHnuLy

Hs2ZSJwEXJk3Wf6s

Mbb2quMsk7K6PDc3

C8TikEtywuSCiFmL

8SWEtG7djQV7ifxY

3PBjgNcwjezh46td

q8GynYLjZHt5dE2B

NkTw7FBsST2j3mUc

xeiZcGPeR9qa9Nh6

mhW2QHVXH5Ewc4n8

tt858gTwXDSm5Px4

zNbyEKQfbBKxbDDk

n8yUWtEXtuSQzEFa

uJmjJH7zU5axqDtS

HKRcXkGSNNengyad

kRKLB2cx5beFzHg4

KbN8wQ39YgXSKa88

F6s45ECV6AY9esSF

 

 

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...