Gå til innhold

LG GSA-H20L klarer ikke å spille av blu-ray filmer?


Anbefalte innlegg

jeg har en LG GSA-H20L med fireware 1.3

 

jeg har pørvd og uppgradre fireware på spiller, men når jeg setter i plata. så skjønner pcen ingenting. å etter jeg oppgraderte så sier pcen at jeg må formater disken eller at diksen ikke er komptaibel med windows.

 

Noen som vet hva som er galt? spillern fungrer helt perfetk med vannlig dvd plater.

 

 

 

Noen som har en ide?

 

EDIT:

 

Jeg pørvde anydvd igår. og fikk spillt av filmen i powerdvd 7. men fikk kun lyd og menyen, ikke bilde i filmen?

 

hva er det som skjer?

Endret av larrylu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hadde samme problemet med min BD-spiller. Viste seg å være nødvendig å aktivere AHCI i BIOS for å få den til å fungere. Brukte evigheter på å åpne vanlig DVD dog.

 

Mitt problem

 

Hvilken HW har du ellers?

 

HW ELLERS er:

 

1 stk Hauppauge WinTV-PVR-150MCE, PCI, Tv-kort

1 stk TerraTec Cinergy 2400i DT MCE, DVB-T

1 stk PowerColor Radeon HD 3870

1 stk Seagate Barracuda 7200.11 500GB

1 stk NORTHQ NQ-4775-1000 Giant Reactor, 1000W

1 stk hk - ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250

4 stk CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2 CL5

1 stk Quad cpu intel

 

og den lg spillern da. men det litt kjippt at det ikke fungrer :/

Lenke til kommentar

ER den LG spillern Blu-ray spiller da?? Ved et kort goglesøk finner jeg ikke noe som skulle tilsi at det er en blu-ray leser, kun dvd-rewrite på LG sine sider iallefall. Står ingenting om Blu-ray på prisguiden vår heller som jeg kan se.

Nytter ikke å prøve å lese Blu-ray plater med en dvd-brenner :)

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
ER den LG spillern Blu-ray spiller da?? Ved et kort goglesøk finner jeg ikke noe som skulle tilsi at det er en blu-ray leser, kun dvd-rewrite på LG sine sider iallefall. Står ingenting om Blu-ray på prisguiden vår heller som jeg kan se.

Nytter ikke å prøve å lese Blu-ray plater med en dvd-brenner :)

Hæ hæ. Har du sett, det stemmer jo. Triste greier.

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet med min BD-spiller. Viste seg å være nødvendig å aktivere AHCI i BIOS for å få den til å fungere. Brukte evigheter på å åpne vanlig DVD dog.

 

Mitt problem

 

Hvilken HW har du ellers?

 

 

min bios settings sto som IDE Nagtive ellerno, setter jeg den til AHCI, så får jeg blåskjerm?

 

åssen ordnet du windows så du fikk starte opp med AHCI drivern, uten og reinstallere?

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet med min BD-spiller. Viste seg å være nødvendig å aktivere AHCI i BIOS for å få den til å fungere. Brukte evigheter på å åpne vanlig DVD dog.

 

Mitt problem

 

Hvilken HW har du ellers?

 

 

min bios settings sto som IDE Nagtive ellerno, setter jeg den til AHCI, så får jeg blåskjerm?

 

åssen ordnet du windows så du fikk starte opp med AHCI drivern, uten og reinstallere?

 

Ta en titt her:

Microsoft

 

Det det basically står er at du må boote i Native mode, gjøre det som står beskrevet på denne websiden i Windows for deretter å reboote, endre til AHCI i BIOS og starte på nytt.

 

Håper det hjelper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...