Gå til innhold

levere tilbake åpnet brukt brukt spill?


simentp

Anbefalte innlegg

hei:)

jeg kjøpte FIFA World Cup 2006 spillet på Game brukt, senere syntes jeg spillet er noe av det dårligste fottballspillet jeg har spillt.. blant annet bare 5 achivements xD og 1 av de er på 500GS så det er litt sånn bob bob..

men til poenget nå, kan jeg bytte spillet siden det ikke var forsegling eller noe sånn på spillet da jeg kjøpte det eller får jeg kanskje 30kr for det hvis de tilbyr og kjøpte det brukt på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ganske kjiipt det da.. syntes de kunne kjøpe f.eks ett spill de selger til 499kr f.eks BF:BC kjøper de inn for 150kr.. hadde vært mer rimelig hvis de da hadde kjøpt det inn da for 300-350kr istedet for de skal jo egentlig som andre spillbutikker kunne leve av og selge nye spill og ikke brukte.. da tjener jo både kunden og game så da blir det jo vinn-vinn situasjon men men..

 

 

30kr i 1489 var mye penger.

jaja hadde du 30kr i 1489 kunne du kjøre ihvertfall 100 X360'er eller ihvertfall starte forskning på sega eller snes elns :p

Lenke til kommentar
Er det ikke 10 dagers angrefrist på brukte spill hos Gamestop? Var det når det het EBgames i hvert fall...

 

etter hva jeg har lest så er det slutt på 10 dagers bytterett hos gamestop....ble for mye misbruk sa de.

Men har hørt at spaceworld har inn ført 7 dagers bytterett mot kvittering uten at jeg vet det sikkert.

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...