Gå til innhold

Levere tilbake åpnet x360 spill!?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!?

 

Jeg gikk til innkjøp av Farcry 2 til boxa mi i dag. Men må si jeg ble veldig skuffet. Utrolig dårlig gameplay og rett og slett ei katastrofe i mine øyner.

 

Jeg kjøpte spillet på Elkjøp og lurte på om det er mulig å bytte selv om den teipen er brutt!? Noen som har erfaringer med dette?

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann godtfolk!?

 

Jeg gikk til innkjøp av Farcry 2 til boxa mi i dag. Men må si jeg ble veldig skuffet. Utrolig dårlig gameplay og rett og slett ei katastrofe i mine øyner.

 

Jeg kjøpte spillet på Elkjøp og lurte på om det er mulig å bytte selv om den teipen er brutt!? Noen som har erfaringer med dette?

 

Mvh

-Shaft-

 

det tror jeg bare du kan glemme.......forsegling er viktig ved bytte ellers hadde alle spilt for deretter bare bytte inn.

Ikke kjøpt spillet selv ennå men har hørt mye skryt om denne tittelen jeg

Selge det brukt kanskje?

Lenke til kommentar

Ja hørt ett par historier om folk som har klart det, men vet ikke hva som er rett.

 

Jeg får prøve å ringe inn først å si at jeg har kjøpt feil til guttungen og håpe det går.

 

Hvis ikke kan noen som har lyst på Farcry2 til 300,- sende meg en pm! Det kostet 599,- der jeg kjøpte det!

 

Mvh

-Shaft*

Lenke til kommentar

Eller du kan ta en klassisk en... Ta spillet med tilbake, og si det er noe i veien med spillet, og at det henger seg opp "Langt ut i spillet"... Mest sannsynlig får du et nytt eksemplar (I forsegling), som du da tar med til en annen butikk, og sier at du fikk i gave av din samboer, men at du allerede hadde spillet fra før av, og ønsker å bytte det i et annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...