Gå til innhold

Far Cry 2 - Synspunkter ?


Junkers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte et par timer i går, men er ikke imponert.

 

Det er et par solide irritasjonsmomenter som ødelegger gameplay:

 

1.At karakteren har malaria og at men derfor må lete etter dustete medisinskap og sette sprøyter hele tiden. Hvis man reiser litt rundt på måfa blir man plutselig svimmel og besvimer, for så å returnere til siste lagrede posisjon.

 

2. At man kun kan lagre progress der man finner blinkende blå diskettsymboler, typisk på veggen inne i bygninger. Utroooolig irriterende og ikke særlig relevant.

 

Håper det blir bedre etterhvert, ellers havner denne på hylla...

Endret av Junkers
Lenke til kommentar
Spilte et par timer i går, men er ikke imponert.

 

Det er et par solide irritasjonsmomenter som ødelegger gameplay:

 

1.At karakteren har malaria og at men derfor må lete etter dustete medisinskap og sette sprøyter hele tiden. Hvis man reiser litt rundt på måfa blir man plutselig svimmel og besvimer, for så å returnere til siste lagrede posisjon.

 

2. At man kun kan lagre progress der man finner blinkende blå diskettsymboler, typisk på veggen inne i bygninger. Utroooolig irriterende og ikke særlig relevant.

 

Håper det blir bedre etterhvert, ellers havner denne på hylla...

 

for meg er det multiplayer som er det viktige.har ikke testet ennå men skal i kveld :)

Lenke til kommentar
Spilte et par timer i går, men er ikke imponert.

 

Det er et par solide irritasjonsmomenter som ødelegger gameplay:

 

1.At karakteren har malaria og at men derfor må lete etter dustete medisinskap og sette sprøyter hele tiden. Hvis man reiser litt rundt på måfa blir man plutselig svimmel og besvimer, for så å returnere til siste lagrede posisjon.

 

2. At man kun kan lagre progress der man finner blinkende blå diskettsymboler, typisk på veggen inne i bygninger. Utroooolig irriterende og ikke særlig relevant.

 

Håper det blir bedre etterhvert, ellers havner denne på hylla...

 

 

Nå er jo punktene dine helt feil.

 

1. Han har malaria. Men du tar ikke Sprøytene fordi du har det. Det tar du når du har lite liv. Du besvimmer aldri helt plutselig uten grunn hvis ikke du går utav hele kartet. Du er mest sannsynlig helt i begynnelsen av spillet. Da må man gjøre ferdig et par oppdrag før man kan gjøre det man vil

 

2. Lagringsplasser er det så mange av. Ikke bare det blå diskene. Du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Du kan save etter et oppdrag, alle safehouse og de blå diskene. Som betyr at det er en del saving steder på spillet.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Mitt synspunkt er at det finnes allerede ca. 15 tråder om Far Cry 2 (jeg overdriver ikke) i "Generelt om spill" så det burde fint gå an å ikke opprette flere, selv om jeg elsker spillet...

 

Er ingen tråder på førstesiden av 360 delen av forumet, så hva er problemet?

 

Den i pc seksjonen er på 75 sider med hvilken butikk som selger det når og hvem som har fått spillet før launch, så å få en her med meninger kan vel ikke skade.

Er selv spent på erfaringer, men da for 360 versionen ;)

Lenke til kommentar
Mitt synspunkt er at det finnes allerede ca. 15 tråder om Far Cry 2 (jeg overdriver ikke) i "Generelt om spill" så det burde fint gå an å ikke opprette flere, selv om jeg elsker spillet...

 

Det har du forsåvidt rett i, men de er en miks av PC og X360 tråder. Dette er en ren X360 tråd. Da slipper konsollfolket å tråle gjennom ørten innlegg om skjermkortdrivere, dårlig framerate, overklokking, osv.

 

Såvidt jeg vet er dette den eneste Far-cry tråden under Konsoll/Microsoft.

Lenke til kommentar

 

gidder ikke lese den linken....totalt uinntressert i pc versjon med skjerm innstillinger bla bla

 

har også lyst å kjøpe spillet til 360 men venter til jeg får lest mere kommentarer om kontrollen......den var crap på forrige 360 spill

Far Cry 2 er et multiplattformspill og skal bruke fellesforumet for spill. Det er ingenting i veien med å poste spørsmål og kontrollen i den tråden. Faktisk tror jeg det er blitt tatt opp der fra før av, bare å søke i såfall.

 

Bruk denne:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005292

 

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...