Gå til innhold

Film og musikk fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lips= Kopi av Sony's Singstar!

 

Dette er et tegn på desperasjon fra Microsoft siden de kopierer et av Sony's beste familie/venne spill Singstar! jeg blir dårlig!

Microsoft er tydelig inspirert av Sonys SingStar, på samme måte som at SingStar-serie kanskje var en viderutvikling av Microsofts Xbox Music Mixer - som kom et halvt år før originale SingStar. Sånn er det i bransjen, man tar ideer og inspirasjon fra hverandre, og videreutvikler dem for å forsøke å lage enda bedre produkter :-)

Lenke til kommentar
Lips= Kopi av Sony's Singstar!

 

Dette er et tegn på desperasjon fra Microsoft siden de kopierer et av Sony's beste familie/venne spill Singstar! jeg blir dårlig!

Du må være dårlig ganske ofte hvis du skal tenke på alle gangene ulike utviklere lager spill som ligner på hverandre.

Lenke til kommentar

Når jeg først leste overskriften til en artikkel på ITavisen for en stund siden så sto det at MS skulle lansere noe nytt. Og jeg kom på med en gang at det de ikke hadde kopiert enda var jo Singstar og Buzz, så åpner jeg artikkelen og hva ser jeg der? En trist etterligning av Singstar og Buzz. Det var jo nesten det eneste som ikke var kopiert, de har vel en etterligning til Eyetoy eller Playstation Eye som det nye heter? Isåfall hadde ikke det overrasket meg nå.

 

Greit nok å kopiere og innovere (for å lage bedre produkter og for å få en spissere konkuranse) men å gjøre det så åpenbart gjør meg nesten mer irritert. Er vel på tide at de lager noe som andre kan kopiere, syns det er på tide at man kan gjøre gjengjeld.

Lenke til kommentar
Lips= Kopi av Sony's Singstar!

 

Dette er et tegn på desperasjon fra Microsoft siden de kopierer et av Sony's beste familie/venne spill Singstar! jeg blir dårlig!

 

Godt at Sony aldri kopierer noen ting. Trophies greiene fra dem var jo veldig originalt. Skulle ønske Microsoft hadde tenkt på noe lignende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Lips= Kopi av Sony's Singstar!

 

Dette er et tegn på desperasjon fra Microsoft siden de kopierer et av Sony's beste familie/venne spill Singstar! jeg blir dårlig!

 

Hvorfor whiiner du din tard? Hvorfor i alle dager kunne ikke sony lansere singstar til 360? jo fordi de er noen grådige faenskaper..

 

Eller, skal jeg si at det der resitance spillet til ps3 er en totalt rip off av gears of war? det blir det samme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...