Gå til innhold

IGN deler nå ut 7000 Resistance 2 beta koder ( vær rask! )


MST

Anbefalte innlegg

Den må ikke spilles av samma profil som den lastest ned fra..

Bare logg inn på den nye acc'n jeg lader, start download og så kan den spilles på din egen PSN profil.

Men jeg venter litt til for å se om jeg får inn noen tilbud fra andre forums:P...

Men Mokoo har i hvertfall fått sin beta nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten update:)

 

Kilde: http://ps3.ign.com/articles/922/922057p1.html

Resistance 2 Multiplayer Details
Open beta news and multiplayer powers explained.
by Jeff Haynes

October 21, 2008 - Do you have a desire to crush Chimera under your boots? Of course you do, but you've still got a few weeks to go until Resistance 2 comes out on November 4. Fortunately, you won't have to wait that long to get a taste of the multiplayer action found within the game. This Thursday, Insomniac Games and Sony Computer Entertainment will be opening the formerly closed doors on their multiplayer beta, allowing players to leap onto maps and blast away. Here's what you'll need to do to jump into the fray: on Thursday, go to this link on MyResistance.Net and apply. Once you get in, get ready to invade the United States or defend humanity.

To help you with some pointers, SCEA and Insomniac provided us with the following video on Berserks. What are Berserks, you ask? These are rewards that players gain for accomplishing their goals in competitive multiplayer matches. Initially you only have a few, but you gain multiple powers as you play more. Some of these range from being able to see heat signatures of enemies through walls to invisibility and even health regeneration for allies. If you want to excel at Resistance 2 tactics on the 60 player battlefield, you'll want to take a look here to start getting familiar with the abilities you'll be able to unleash once you join the beta.

Endret av MST
Lenke til kommentar

Jeg har en ekstra key! Noen som vil ha?? Helt gratis!

Legg til PSN: vicheous

å skriv R2 Beta i meldingen så skal jeg godta å sende kode til den første som gjør det!

Har bare en kode så første mann til mølla får!

 

Edit: Da var den borte!!

Den gikk til PSN: SanAndre

Endret av vicheous
Lenke til kommentar
Den må ikke spilles av samma profil som den lastest ned fra..

Bare logg inn på den nye acc'n jeg lader, start download og så kan den spilles på din egen PSN profil.

Men jeg venter litt til for å se om jeg får inn noen tilbud fra andre forums:P...

Men Mokoo har i hvertfall fått sin beta nå.

 

 

Så jeg får ikke??

Lenke til kommentar

hallo

har nå prøvd å regisrere meg på flere nettsider for key men ingen luck....både i dag og i går.

Hvis noen har til overs så tar jeg gjerne i mot.......den som skulle være så snill og gi vil automatisk få key tilbake hvis det skulle ligge en i epost kassa mi en dag.

Har også liggende 48timers LIVE koder kort som kan gis bort her til vedkommende som sender key eller han kan bestemme hva som skal gjøres med dem her

Noen der ute :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...